یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Rainbow Six Siege اضافه کردن سگ به بازی را در نظر گرفته اند

یحیی رحیمی 16 مهر 1398 بدون دیدگاه
392 بازدید

بازی Rainbow Six Siege از آن دسته بازی هایی است که یک دقیقه هم نمی ایستد و مدام رو به جلو قدم بر می دارد. یوبی‌سافت برای این بازی برنامه های زیادی دارد و مدام آپدیت ها و محتوای زیادی برای آن منتشر می کند. بازی هایی که به صورت یک سرویس آنلاین هستند، اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند. تا به حال شخصیت ها و اپراتورهای مختلفی را در این بازی دیده ایم اما آیا به این فکر کرده اید که یک سگ را به عنوان اپراتور در بازی ببینید؟ شاید باور نکنید اما توسعه دهندگان در مورد اضافه کردن یک سگ به بازی فکر کرده اند و ممکن است در آینده شاهد آن نیز باشیم.

مدتی پیش مدیر مسابقات eSports بازی گفته بود که Rainbow Six Siege بیش از 100 اپراتور مختلف دریافت خواهد کرد. فعلا تنها شاهد 50 اپراتور بوده ایم و به نظر تا 10 سال دیگر نیز این بازی زنده خواهد بود. اخیرا یکی از مقام های بلند مرتبه این استودیو فرانسوی گفتگویی در مورد بازی داشته است و گفته است که توسعه دهندگان به اضافه کردن یک موجود چهار پا به بازی فکر کرده اند.

از Alexander Karpazis پرسیده شده است که آیا تا به حال توسعه دهندگان فکر اضافه کردن یک سگ پلیس را به بازی Rainbow Six Siege کرده اند و او نیز گفته است که به چنین چیزی فکر کرده اند اما بعد از مدت کوتاهی این ایده را کنار گذاشته اند:

خب جواب سوال شما، من باید اول از شما بپرسم که آیا با شلیک کردن به سمت یک سگ موافق هستید و مشکلی ندارید؟

همین جا مشکل اصلی مشخص می شود و می دانید که شلیک کردن به سمت سگ می تواند جنجال های زیادی ایجاد کند. هر چند که شاهد سگ های مختلفی در بازی های ویدیویی هستیم اما به نظر می رسد که یوبی‌سافت نمی خواهد خود را به دردسر بیندازد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.