دانلود بازی Close Combat The Bloody First برای PC
دانلود بازی Close Combat The Bloody First برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Close Combat The Bloody First برای PC

پارسی گیم 15 مهر 1398 بدون دیدگاه
14,152 بازدید

دانلود بازی Close Combat The Bloody First برای کامپیوتر

هیچ مأموریتی سخت نیست و هیچ فداکاری کافی نیست! وظیفه‌ات را انجام بده. این شعاری است که بازی Close Combat The Bloody First مدام شمارا با آن درگیر می‌کند. استودیو Slitherine Software با نسخه جدیدی از سری بازی Close Combat برگشته است و قرار است که میدان‌های جنگ را از نزدیک تجربه کنید و دشمن را با جنگ‌افزارهای خود تکه و پاره کنید. این بار گرافیک سه‌بعدی نمای دیگری به بازی بخشیده است و همچنین داستان درگیر کننده‌ای نیز برای شما آماده‌شده است تا نهایت لذت را از بازی ببرید و بالاخره خودتان را در میانه یک جنگ بزرگ ببینید و واقعیت‌های جنگ را باپوست و خون درک کنید. اینجا میدان جنگ است و جای شوخی نیست.

بازی Close Combat The Bloody First همان ابتدا شمارا با ژانر استراتژی خود تحت تأثیر قرار می‌دهد. جنگ جهانی دوم فرا رسیده است و کشورهای مختلف در سراسر جهان در بوق جنگ دمیده‌اند. ممکن است در نورماندی بجنگید یا اینکه مستقیم وارد صحرای سوزان تونس شوید و مزه جنگ را با تمام قوا بچشید. بازی شمارا در طول یک سری مأموریت‌های به‌هم‌پیوسته و متصل قرار می‌دهد و تمام‌کاری که باید انجام دهید این است که مواظب سربازان و جنگ‌افزارهای خود باشید و از آن‌ها به بهترین شیوه ممکن کار بکشید و حرکات استراتژیک خوبی در میدان جنگ انجام دهید. برای پیشروی در بازی نیاز به وسایل نقلیه دارید و همچنین در مواقع سختی نیز باید از کمک هواپیماهای جنگی استفاده کنید و همه را تحت آتش خود قرار دهید و نشان دهید که چه قدرتی در پس تصمیمات شما نهفته است.

همان‌طور که ممکن است فهمیده باشید، شما یک فرمانده هستید و باید تصمیمات مهمی را در نبردهای نزدیک و حساس بگیرید وگرنه سرنوشت جنگ برای همیشه تغییر خواهد یافت و برای این کار نیز انواع و اقسام سلاح و تفنگ و ماشین‌های جنگی در اختیار شماست و تنها کاری که باید انجام دهید، پیروزی در نبردهای پیش رو است که این هم به هر قیمتی به دست نخواهد آمد. برای این کار باید هنر حمله و دفاع را یاد بگیرید و همچنین جنگیدن در تونس با سواحل سیسیل فوق‌العاده متفاوت است. سال‌های 1942 تا 1944 فوق‌العاده در جنگ جهانی دوم اهمیت دارند و همین اقدامات متفقین بود که توانست برگ برنده را در آخر به نفع آن‌ها تغییر دهد. بازی Close Combat The Bloody First شمارا در دل نبردهای مهمی قرار می‌دهد که باختن در هرکدام از آن‌ها، می‌تواند به قیمت برد فاشیست و تصرف جهان توسط نیروهای هیتلر و موسلینی شود.

در ادامه برای دانلود بازی Close Combat The Bloody First با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 2GHz processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB DirectX 9 Compatible Graphics Card (2GB recommended)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: An Internet connection is required for 2-player head to head play.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Close Combat: The Bloody First is the latest release in the critically-acclaimed Close Combat series, and the first using the new 3D Archon engine. With this Close Combat: The Bloody First combines classic Close Combat tactical gameplay with battles fought across a wide variety of diverse 3D landscapes including craggy ridgelines, narrow valleys and dense villages. The switch to 3D also allows an increase in the level of detail (e.g. the specific types of ammunition used by each weapon are now modelled) with more realistic movement and projectile physics. Following the career of the famed US 1stInfantry Division (forever known as ‘The Big Red One’) Close Combat: The Bloody First visits the battlefields of Tunisia and Sicily for the first time, as well as covering the Normandy campaign.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.