pubg crossplay
یحیی رحیمی

آپدیت کراس پلی بین PS4 و Xbox One بازی PUBG منتشر شد

یحیی رحیمی 10 مهر 1398 بدون دیدگاه
441 بازدید

در حالی که بازی Fortnite فعلا اسم بهترین بازی ژانر بتل رویال را به دوش می کشد، قبل از آن بازی PlayerUnknown’s Battleground یا همان PUBG بود که بازار بزرگی در اختیار داشت و توانسته بود که بازیکنان زیادی نیز به سمت خود بکشد. این بازی هنوز هم طرفداران فوق العاده زیادی دارد و امروز آپدیت جدیدی برای بازی منتشر شده است که بالاخره قابلیت کراس پلی را فعال می کند.

در حساب توییتر اختصاصی بازی بیان شده است که آپدیت جدیدی برای بازی منتشر شده است اما این آپدیتی نیست که شما فکرش را می کنید و تنها یک قابلیت جدید را به بازی اضافه می کند. این هم همان قابلیت کراس پلی یا فرا پلتفرم است که بازیکنان کنسول های PS4 و Xbox One را به یکدیگر متصل می کند و البته یک سری مشکلات جزئی دیگر نیز رفع شده اند اما تمرکز اصلی روی همان کراس پلی است.

pubg

بخش کراس پلی در چندین سال گذشته بسیار مشهور شد و توسعه دهندگان زیادی به سمت آن رو آوردند. هر چند که سونی تنها اجازه استفاده از آن را به چندین بازی متحول کرد اما به نظر می رسد که همه چیز در حال تغییر است و بالاخره سیاست های سخت گیرانه ژاپنی ها تغییر کرده است و حالا در صورتی که شما PS4 داشته باشید و دوستتان نیز Xbox One، هیچ مشکلی نخواهید داشت و می توانید به راحتی PUBG را در یک تیم تجربه کند.

سونی با این کار، رسما پروژه اضافه کردن قابلیت کراس پلی به بازی ها را از حالت بتا خارج کرده است و قرار است که در ماه های آینده شاهد اضافه شدن بازی های دیگری به این حالت باشیم. به هر حال این قابلیت نیز در حال معمول شدن است و این خبر خوبی است. اگر از طرفداران بازی PUBG هستید، همین الان آپدیت جدید را دریافت کنید و از جزئیات جدید لذت ببرید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.