gta-3
یحیی رحیمی

شایعه: بازی GTA 3 برای کنسول های Xbox One و Switch منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 8 مهر 1398 1 دیدگاه
1,421 بازدید

کنسول بازی Nintendo Switch پیشرفت فوق العاده ای داشته است و همین الان نیز از پرفروش ترین کنسول های ماه به حساب می آید. مدتی است که کاربران این کنسول درخواست پورت بازی Grand Theft Auto V را دارند و به نظر می رسد که این آرزو فعلا برآورده نخواهد شد اما ممکن است نسخه دیگری از این سری جذاب و احتمالا GTA 3 در دسترس کاربران این کنسول قرار گیرد.

چند روز پیش خبرهایی از رده بندی سنی بازی GTA 3 در کشور استرالیا منتشر شده بود. این بازی فعلا روی کنسول های PS4 و PC در دسترس است و کنسول های Nintendo Switch و Xbox One در لیست قرار ندارند. این رده بندی سنی معمولا زمانی انجام می گیرد که بازی های جدیدی منتشر شوند و یا اینکه یک بازی روی کنسول های جدیدی عرضه یابد. برای همین است که شایعه انتشار این بازی روی پلتفرم های دیگر مطرح شده است و شانس انتشار بازی روی دو کنسول دیگر وجود دارد.

این تنها بازی GTA 3 نیست که توسط این اداره، رده بندی سنی شده است و Red Dead Redemption 2 نیز جزو این بازی هاست. مدتی است که شایعات پیرامون انتشار این بازی روی PC بالا گرفته است و در آخر نیز قطعا آن را دریافت کردیم. البته شانس اینکه بازی برای Xbox One منتشر شود کمی پایین تر است اما کنسول Nintendo Switch اخیرا شاهد دریافت بازی های مشهوری از دیگر پلتفرم های دیگر بوده است.

بازی GTA 3 نیز داستان جالبی دارد و باید در شهری که توسط مافیای ژاپنی ها تسخیر شده است، گلیم خود را از آب بکشید. هر چه باشد به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی دریافت خواهیم کرد و ممکن است که این اتفاق به این زودی ها نیز نیفتد. نظر شما چیست؟ آیا انتشار GTA 3 برای کنسول های دیگر می تواند تصمیم خوبی باشد؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    کسرا

    مهمان

    چه گیمی بشه

    پاسخ دهید