ghost-recon-breakpoint
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی بازی Ghost Recon Breakpoint مشخص شد

یحیی رحیمی 7 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,493 بازدید

بازی Ghost Recon Breakpoint از جدیدترین های یوبی‌سافت است که قرار است به زودی به بازارهای جهانی راه پیدا کند. این بازی ادامه راه نسخه های قبلی را پیش گرفته است و دوباره شاهد شخصیت Ghost هستیم و این بار البته برای دسترسی به بازی باید اتصال دائم به اینترنت را داشت و المان های گروهی بازی پیشرفت فوق العاده زیادی داشته است.

مانند دیگر بازی های جهان باز، انتظار این را داریم که دنیای آن فوق العاده گسترده و عظیم باشد و با توجه به نسخه های پیشین نیز این موضوع را می شود حدس زد. معمولا بازی های جهان باز محتوای فوق العاده زیادی در بطن خود دارند و این تنها داستان اصلی نیست که بازیکن را درگیر خود می کند و داستان های فرعی نیز بخشی از ماجرا هستند. مدتی پیش سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ghost Recon Breakpoint اعلام شده بود و حالا شاهد اعلام فایل نصبی بازی هستیم.

به لطف اطلاعاتی که روی فروشگاه مایکروسافت قرار داده شده است، حالا می دانیم که حجم فایل نصبی بازی Ghost Recon Breakpoint روی کنسول Xbox One حدود 38 گیگابایت است که البته به طور دقیق، 38.03 گیگابایت. با توجه به استانداردهای امروزی، چنین حجمی پایین حساب می شود و در واقع هر بازی که حجمی پایین تر از 60 گیگابایت داشته باشد کوچک حساب می شود. هر چند که این مربوط به نسخه Xbox One بازی است و انتظار می رود که حجم فایل نصبی روی سیستم های دیگر نیز همین مقدار باشد.

بازی Ghost Recon Breakpoint دوباره ما را به آمریکای جنوبی می برد و این بار قرار است تمرکز بیشتری روی حالت تیمی نیز داشته باشیم و به نوعی لذت طی کردن مراحل در این بازی از نسخه های پیشین فراتر خواهد بود. قرار است که این بازی روز 4 اکتبر میلادی عرضه شود و نسخه بتای بازی نیز فعلا در جریان است و افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند، قادر به دریافت آن خواهند بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.