Annthem
یحیی رحیمی

جزئیات کامل بازی Anthem منتشر شد؛ همیشه باید آنلاین باشید!

یحیی رحیمی 21 خرداد 1397 بدون دیدگاه
969 بازدید

دیشب رویداد EA Play برگزار شد و شاهد اتفاقات جالبی بودیم. گیم پلی و تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد و اطلاعات جالبی نیز دریافت کردیم. بر اساس گفته BioWare، این بازی همیشه آنلاین است و نیاز به یک اتصال مداوم اینترنت دارید. تفاوتی ندارد که بخواهید فردی بازی کنید یا گروهی، اتصال به اینترنت همیشه نیازمند است.

این دقیقاً شبیه همان شیوه‌ای است که در Destiny استفاده شد. نمی‌توان از شباهت‌های زیاد این دو بازی به یکدیگر چشم‌پوشی کرد. جزئیات جالبی از بازی در کنفرانس دیشب بیان شد که به ترتیب به‌تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت. یکی از خبرهایی که بسیاری را تحت تأثیر قرارداد، نبود بخش PvP در ابتدا انتشار بود. یکی از توسعه‌دهندگان بازی در توییتر بیان کرده است که به دلیل حالت چند نفره Anthem، این نوع از بازی در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد و بعد از انتشار شاهد آن خواهیم بود.


اطلاعات کاملی از محیط بازی نیز بیان‌شده است که بسیار قابل‌توجه است. شخصیت‌های بازی به‌عنوان Freelancers حاضر خواهند بود و از جت پک‌هایی به نام Javelins استفاده خواهند کرد. 4 نوع از این Javelin ها وجود دارد و کاملاً نیز قابلیت شخصی‌سازی را خواهند داشت. بازیکنان قادر به پروازآزاد توسط این جت پک‌ها در محیط Anthem خواهند بود. گفته می‌شود که Anthem در یک محیط پویا بنیان نهاده شده است و Freelancer ها به‌عنوان حافظان کهکشان وظیفه نجات جامعه انسانی را بر عهده‌دارند.

آن‌ها به دنیایی تاریک وارد می‌شوند که حتی توسط خدایان نیز ممنوعه شده است. هنگامی‌که بازیکن به مقر اصلی بازمی‌گردد، تأثیر تصمیم‌گیری‌های خود را خواهد دید. این همان بخشی است که داستان پیرامون آن شکل‌گرفته است. گشت‌وگذار در دنیای بازی همانند یک کار اجتماعی خواهد بود و سیکل‌های شب و روز و آب و هوایی و همچنین دشمنان خاصی را در محیط Anthem مشاهده خواهید کرد.

در خبر دیگری از بازی بیان‌شده است که Anthem دارای Loot Box نخواهد بود. مدیر استدیو BioWare در مصاحبه‌ای بیان کرده است که خبری از Loot Box هانی است اما قابلیت خرید آیتم‌های کهکشانی هنوز وجود دارد. لباس‌های بازی نیز دارای چهار دسته: Ranger، Colossus، Intercepton و Storm هستند و هرکدام به‌نوعی کاربرد خواهند داشت که در زمان مراحل می‌توانید از یکی به دیگری کلید کنید.


گزینه‌های شخصی‌سازی لباس بازیکنان نیز بسیار گسترده است. گفته می‌شود که آیتم‌های کهکشانی تنها در طول بازی کاربرد دارند و هنوز مشخص نیست که چه آیتم‌هایی برای این بخش ارائه خواهند شد. لباس‌های عجیب‌وغریب بازی که Javelin نام دارند بسیار جالب هستند. همان‌طور که گفته شد، این لباس‌ها به 4 دسته اصلی تقسیم می‌شوند. Ranger بیشتر حالت عمومی دارد و برای هرزمانی مناسب است و همچنین ویژگی‌هایی برای جنگ‌های نزدیک دارد.

اگر به واردشان صدمات کمتر علاقه‌مند هستید، Colossus مناسب شما است. این لباس بسیار سنگین است و سلاح‌های بسیار بزرگ و کشنده‌ای را برای تخریب یک منطقه بزرگ در اختیار دارد. اطلاعاتی در مورد Interceptor منتشرنشده است و Storm نیز از آن دسته لباس‌هایی است که می‌تواند به تیم کمک کند. بازیکنان می‌توانند بین این لباس‌ها سویچ کنند و یک انتخاب دائمی نیستند.

شخصی‌سازی این لباس‌ها کار مفرحی است و تمام بخش‌های آن را می‌توانید مطابق میلتان تغییر دهید. BioWare همچنین قول انتشار آپدیت‌های بعد عرضه را داده است و به روزسانی های گیم پلی نیز در این میان حاضر خواهند بود. گفته می‌شود که Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی دارای دو نسخه استاندارد و همچنین Legion of Dawn خواهد بود که این نسخه گفته‌شده دارای پک‌های افسانه‌ای برای هر چهار نوع لباس گفته‌شده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.