John_Wick_Hex_Key_Art
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی John Wick Hex مشخص شد

یحیی رحیمی 29 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,009 بازدید

بسیاری از ما ها طرفدار پر و پا قرص فیلم های سینمایی John Wick هستیم. بازی کیانو ریوز در این فیلم فوق العاده است و همچنین هیجان به کار رفته در فیلم نیز همه را میخکوب خود کرده است. چند ماه پیش استودیوهای Bithell Games و Good Shepherd Entertainment دست به معرفی بازی جدیدی زدند و این طور بود که John Wick Hex به یک باره سر زبان ها افتاد. این بازی اکشن استراتژی زودتر از چیزی که فکر می کردید به بازارها عرضه خواهد شد.

قرار است که بازی John Wick Hex ماه آینده در روز 8 اکتبر میلادی عرضه شود. این بازی همچنین برای پلتفرم های PC و Mac عرضه خواهد شد. همان طور که می دانید Epic Games Store نیز حق فروش آن را کسب کرده است و با قیمت 20 دلاری می توانید بازی را از آن خود کنید. فعلا مشخص نیست که بازی کی برای کنسول ها عرضه می شود.

بازی در رویداد E3 2019 حاضر بود و بسیاری از خبرنگاران موفق به تجربه آن شدند و نظر بسیاری از آن‌ها نیز در مورد بازی مثبت بود. به گفته بسیاری John Wick Hex همان حس و حال اصلی فیلم را دارد و همچنین کارگردان بازی نیز نسبت به آن فوق العاده خوش بین است. به دنبال معرفی تاریخ عرضه بازی، یک تریلر جدید نیز منتشر شده است که بخشی از گیم پلی بازی را نشان می دهد.

اگر تا به حال در مورد مکانیسم اصلی این بازی چیزی نمی دانستید، باید بگویم که John Wick Hex شما در یک سری اتاق ها قرار می دهد که باید با استفاده از استراتژی همه دشمنان را به کشتن دهید و راه خود را باز کنید. بازی همچنین دارای یک استایل هنری خاص است که جذابیت دیگری به بازی بخشیده است.

همان طور که گفتیم، John Wick Hex روز 8 اکتبر میلادی برای کامپیوترهای شخصی عرضه می شود.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.