دانلود بازی Devil's Hunt برای PC
دانلود بازی Devil's Hunt برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Devil’s Hunt برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1398 18 دیدگاه
18,527 بازدید

دانلود بازی Devil’s Hunt برای کامپیوتر

همیشه جدال عجیبی میان فرشتگان و شیاطین بوده است. از سویی نیروهای خیر و خوبی که هرکدام برای خیر گمارده شده‌اند و از سوی دیگر نیروهای تاریکی که می‌خواهند سر به تن انسان‌ها و تمام فرشته‌ها نباشد. از دل این جدال جالب بازی Devils Hunt سر درآورده است و استودیو Layopi Games جنگ میان خیر و خوبی را به واضح‌ترین شکل خود به تصویر کشیده است. دنیا توسط دونیروی خیر و شر به‌هم‌ریخته است. از سویی شیاطین به پا خواسته‌اند و از سوی دیگر نیز فرشته‌ها. کمپانی 1C Entertainment زحمت انتشار این بازی جذاب را بر عهده داشت و به دنبال فروش خوبی نیز در بازارهای مختلف می‌گردد.

Devil’s Hunt شمارا در نقش فردی به نام Desmond قرار می‌دهد. او پسر یکی از کارآفرین‌های بزرگ است و تابه‌حال سختی در زندگی‌اش ندیده است. اتفاقاتی در زندگی او می‌افتد که باعث می‌شود بیشتر انسانیت خود را از دست دهد. او حالا یک شیطان خالص است و قدرتی فوق‌العاده به دست آورده است و حالا فرماندهی جهنم را به دست گرفته است. او هم بخشی از احساسات انسانی را دارد و بخشی از آن تاریکی خبیث شیطان را. همین است که عطش انتقام را به طرز عجیبی در او بالا می‌برد. او بالاخره در مقابل دروازه‌های جهنم قرار می‌گیرد و حالا باید روی تأثیری که روی دنیا می‌گذارد تصمیم بگیرد. آیا باید همه را نابود کند و جنگ را به نفع شیطان برگرداند یا اینکه دست‌به‌کار عجیبی بزند و بی‌خیال شود. بالاخره شیطان هم می‌تواند بگرید!

مبارزات بازی فوق‌العاده جذاب هستند و همگی از نزدیکی دنبال می‌شوند. شیوه مبارزات به‌صورت هک‌اند اسلش است و هر بار موجودات مختلفی دور شمارا می‌گیرند و باید با مشت و سلاح و قدرت‌های جادویی‌تان تمامشان را به جهنم بفرستید! می‌توانید بین حالت انسانی و شیطانی خود سویچ کنید و برای یک‌لحظه انسان باشید و لحظه‌ای دیگر با آن قدرت مهیب، همه را خاکستر کنید. در اعماق جهنم بگردید و علاوه بر آن‌ها شهرهایی مانند میامی و اورشلیم نیز در نظر گرفته‌شده‌اند و همه‌چیز به مذهبی‌ترین شکل ممکن پیش می‌رود. جالب است که بازی Devil’s Hunt جایزه مورد انتظارترین بازی سال را به خود اختصاص داده است و حالا می‌توانید صحت این جایزه را با دستان خود اثبات کنید.

Devil’s Hunt معجون خوشمزه‌ای از گشت‌وگذار، داستان و مبارزه در محیط‌های مختلف است که کنار هم یک جهنم واقعی را خلق کرده‌اند. شما حالا بخشی از شیطان شده‌اید و باید تصمیم بزرگی بگیرید.

در ادامه برای دانلود بازی Devil’s Hunt با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8.1 / 10
Processor: Intel i5 quad core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB graphics card
DirectX: Version 11
Storage: 26 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
Additional Notes: 64-bit system only

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Based on the original novel by Paweł Leśniak, “Equilibrium”, this third-person action game resurrects the everlasting fight between light and darkness, as a full-fledged war between Angels and Demons seems imminent and our world is the proposed battleground. You play as Desmond, once a bon vivant son of a rich entrepreneur. Desmond’s life has been drawn into a sequence of unfortunate events that have led him to lose most of his humanity. Making a deal with the devil, Desmond gains demonic powers, becoming the hell’s executor. He is both the destroyer and the savior, with his human part gradually deteriorating as his hunger for vengeance grows. He fights fiercely with his fists and claws, making use of the skills offered by his demonic and human side. Passing through the gates of hell and back, he will eventually have to decide about his impact on the future of humanity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 24 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام روی این سیستم اجرا میشه؟
    Ram:8GB
    Gpu: Nvidia Geforce GT 630M
    Cpu:Intel core i5 3210m 2.5GHz

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      پشتیبانی

      سلام
      احتمالا اجرا میشه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه