call of duty modern warfarecall of duty modern warfare
یحیی رحیمی

با نحوه کار Cross-Play در بازی Call of Duty: Modern Warfare آشنا شوید

یحیی رحیمی 27 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,653 بازدید

استودیو Infinity Ward امروز یک رویداد زنده را برگزار کرد و در طول آن نیز شاهد معرفی حالت Cross-Play بازی Call of Duty: Modern Warfare بودیم. استودیو مدتی پیش گفته بود که کاربران PC و کنسول می توانند با یکدیگر بازی کنند اما نحوه اجرای آن اعلام نشده بود.

گفتنی است که Cross-Play در بازی Call of Duty: Modern Warfare بر اساس نحوه انتخاب کنترلر شما پیش می رود. به این صورت که در صورت انتخاب دسته بازی، با کاربران کنسول نیز می توانید مسابقه دهید اما در صورت انتخاب کیبورد و موس، تنها با بازیکنانی که نسخه PC را دارند می توانید مسابقه دهید.

بنابراین شرط اول استفاده از Cross-Play این است که از یک دسته کنترلر مشابه استفاده شود. همچنین یک لابی مخصوص بری افرادی وجود دارد که مایل به فکر کردن به چنین فیلترهایی نیستند و می خواهند تنها بازی کنند. در این حالت هر دو بازیکنانی که PC دارند و از کیبورد استفاده می کنند با افرادی که از دسته بازی استفاده می کنند، در یک جا بازی خواهند کرد. در حالتی که کراس پلی فعال شده باشد، تایم کمتری برای شرکت در یک مسابقه صبر خواهید کرد و البته هر وقت بخواهید نیز می توانید وارد یا خارج این بخش شوید.

برای آنلاین بازی کردن نیاز به یک اکانت Call of Duty دارید و از آنجا باید لیست دوستان و گروه های فرا پلتفرم را اتنخاب کنید و همچنین تمامی مودها نیز از حالت یاد برده شده پشتیبانی می کنند. همچنین گفته شده است که تمامی محتواهای جدید نیز در آن واحد برای تمامی پلتفرم ها منتشر خواهد شد و این طور نیست که یک روز آپدیت PS4 منتشر شود و روز دیگر PC. کاربران PS4 نیز قرار است یک روز زودتر از بقیه بازی را دریافت کنند و برای محتواهای دیگر نیز همین روز را خواهند داشت.

نسخه Beta بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز تنها در دسترس افرادی است که بازی را پیش خرید کرده اند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.