gta san andreas
یحیی رحیمی

با دانلود Rockstar Game Launcher بازی GTA: San Andreas را جایزه ببرید

یحیی رحیمی 27 شهریور 1398 3 دیدگاه
11,219 بازدید

کمپانی Rockstar Games اخیرا یک برنامه جدید برای اجرای بازی های خود منتشر کرده است و اسم آن نیز Rockstar Game Laucnher است. این تولید کننده بازی های ویدیویی جذاب اخیرا به منظور جلب توجه بازیکنان، یک نسخه رایگان از بازی GTA: San Andreas را به هر فردی که برنامه را نصب کند اهدا خواهد کرد.

Rockstar با این کار بازی های بسیار بیشتری را به فروشگاه خود اضافه کرده است و همچنین ظاهر برنامه اصلی را تغییر داده است. بخش جالب این فروشگاه نیز آن است که تمامی عنوانین PC در یک جا قرار داده شده اند و این طور خرید و دریافت آن‌ها آسان تر است. به علاوه این تغییرات، GTA: San Andreas را نیز به صورت مجانی برای مدت محدودی دریافت خواهید کرد.

بعضی می گویند که عرضه این برنامه به منظور آن است که بالاخره شاهد عرضه بازی Red Dead Redemption 2 و همچنین Red Dead Online خواهیم بود و این بازی ها تنها در انحصار این لانچر جدید خواهند بود. البته اینها تنها یک سری شایعات است و بسیار بی پایه و اساس نیز هستند. ماه هاست که شایعاتی در مورد عرضه نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 شنیده می شود و به نظر در آخر این اتفاق بیفتد.

rockstar launcher

به هر حال فعلا با دریافت لانچر جدید Rockstar ، یک بازی رایگان دریافت خواهید کرد و چه کسی از یک بازی رایگان بدش می آید؟ این لانچر همچنین امکان ذخیره فایل ها در فضای ابری را نیز فراهم می کند و همچنین قابلیت آپدیت به صورت خودکار را نیز دارد و به طور کلی یک لانچر کاملا مناسب را شاهد هستیم که به درد GTA Online نیز می خورد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

از جمله بازی های موجود در این فروشگاه نیز می توان به تمامی GTA ها و همچنین Bully، Max Payne 3 و Shark Cards اشاره کرد. تنها کافی است که Rockstar Game Launcher را دانلود کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام من با سایفون دالنودش کردم باز نمیشه برنامه همین تور توی background زور می زنه می داره چی کار می کنه ولی بار نمیشه سرور آمریکا رو هم زدم . حتی در اون موقع dns های شکن هم وصل بود. چه کنیم اخه نمی تونم من قندشکن پولی هم بگیرم. اگه راهب دارید حتما کمکم کنید . Gta v رو کردیمو دیسکی خریدم کلی براش ذوفگق دارم . سیستمم هم نمیکشه ولی یه کاریش می تونم بکنم. لطفا اینو کمک کنید چون منقوع این که می خوام بازی رو باز کنم میگه باید با Social club launcher یا همون آیکون PlayGta v بازی رو باز کن اونم میگه این برنامه رو نصب کن. راهی نیست که بدون social club الان فقط بازی کنم هر وقت آنلاین خواستم بازی کنم اکانت بسازم؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کیان

    مهمان

    تو ایران تحریمه گویا چون بدون وی پی ان دان نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    دهن ما رو سرویس کرده …. ایران تحریم نمیشه دانلود کرد با وی پی ان میشه ….. بک اپ شو بذارین اگر میشه

    پاسخ دهید