cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

طراح مراحل Cyberpunk 2077: بخش مولتی پلیر باید به هسته اصلی بازی بخورد

یحیی رحیمی 26 شهریور 1398 2 دیدگاه
614 بازدید

سال 2020 پر از بازی های ریز و درشت است و صبر کردن برای انتشار آن بازی های فوق العاده سخت است. به هر حال اوایل سال بعدی میلادی پر از بازی های عظیمی است که تا به حال طرفداران زیادی نیز برای خودشان پیدا کرده اند. یکی از این بازی ها نیز Cyberpunk 2077 است.

تا به حال توسعه دهندگان در مورد بخش های مختلف بازی Cyberpunk 2077 صحبت کرده اند. می دانیم که بازی اول شخص است و همچنین بخش مولتی پلیر بازی نیز احتمالا بعد از انتشار رسمی، اضافه خواهد شد. اما سوال این است که بخش مولتی پلیر چه فرمی خواهد داشت؟ آیا شبیه GTA Online خواهد بود یا اینکه توسعه دهندگان ایده های خلاقانه ای در مورد این بخش دارند؟

طراحی مراحل بازی به نام Max Pears در گفتگوی جدیدی پیرامون بخش مولتی پلیر و المان های آن صحبت کرده است. او البته از بیان هر گونه جزئیاتی خودداری کرده است اما گفته است که بخش مولتی پلیر باید به هسته اصلی و دنیای بازی بخورد. این حرف ممکن است به معنی آن باشد که بخش چند نفره بازی به داستان کلی متصل باشد:

من نمی توانم در این مورد چیزی بگویم اما هنوز در فرایندهای اولیه آن هستیم اما باید اطمینان پیدا کنیم که مولتی پلیر به هسته درونی بازی و دنیای آن می خورد. باید اطمینان حاصل کنیم که این بخش به خود کمپانی نیز بخورد و البته که داستان فوق العاده برای ما هم است و تازه باید این بخش با طراحی و گیم پلی نیز ارتباط داشته باشد.
همین است که فرایند R&D برای ما بسیار مهم است و باید اطمینان حاصل کنیم که این بخش دقیقا حس استودیو CD Projekt RED و همچنین نحوه طراحی و فلسفه ما را داشته باشد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 عرضه خواهد شد و تا آن موقع اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    خسته نباشید، تریلر دارای سکانس نیمه برهنه می باشد، لطفا به حذف سکانس اقدام فرمایید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      مدیر سایت

      تریلر حدف شد