دانلود بازی Galactic Civilizations III برای PC
دانلود بازی Galactic Civilizations III برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Galactic Civilizations III Worlds in Crisis برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1398 بدون دیدگاه
8,118 بازدید

دانلود بازی Galactic Civilizations III Worlds in Crisis برای کامپیوتر

ما انسان‌ها مدام فکر می‌کنیم که در این دنیای بزرگ که از میلیاردها کهکشان ساخته‌شده است تنها هستیم و هیچ موجود زنده دیگری وجود ندارد. ذهن آدمی اما منتظر دانشمندان ننشسته است و برای خودش فانتزی‌های فضایی عجیب‌وغریبی بافته است. بالاخره در دل این فانتزی‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم که باید یک سازمان فضایی وجود داشته باشد که حداقل یک نظمی برقرار کند. این‌طور است که بازی Galactic Civilizations 3 سر درآورده است. این بازی یک جنگ تمام‌عیار فضایی است که دشمنی خبیث را دل خودش پنهان کرده است و باید با استراتژی‌های متفاوتی او را به فنا داد. استودیو Stardock Entertainment همان رویه و شیوه قدیمی را در داستانی جذاب‌تر ادامه داده است.

Galactic Civilizations III - Villains of Star Control Origins DLC

بازی Galactic Civilizations 3 فوق‌العاده گسترده است و دنیای آن میخکوب کننده است. از الآن باید ساعت‌های متعددی را برای تمام کردن بازی کنار بگذارید و تازه کلی بسته‌های الحاقی نیز در نظر گرفته‌اند که تجربه بازی را بهبود می‌بخشند. اجازه زیستن از شما گرفته‌شده است و نژادهای مختلف فضایی به دنبال این هستند که خونتان را داخل شیشه کنند و سر به تن شما نگذارند. اینجاست که باید رهبری نژاد خود را به دست بگیرید و آن را تا فتح تمام فضا پیش‌رانید. می‌توانید یک نژاد مختلف را انتخاب کنید و بعدازآن داستانی طولانی و مبارزه‌های خشونت‌آمیز را با دیگر نژادها تجربه کنید. بسته الحاقی Galactic Civilizations III Villains of Star Control نیز چندین نژاد جدید را به بازی اضافه می‌کند و خودتان می‌دانید که این به چه معناست و حالا باید چه‌کار کنید؟

برای زنده ماندن در محیط بازی باید فناوری‌های مختلفی را تحت پژوهش قرار دهید و همچنین سفینه‌های جنگی فضایی برای خودتان طراحی کنید و همچنین ظاهر کلونی خود را مشخص کنید. چالش اصلی به دست آوردن منابع است و خودتان بهتر می‌دانید که داشتن منابع بیشتر، شانس پیروزی بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد. Galactic Civilizations III تجربه‌ای جالب از جنگ‌های فضایی و آشنایی با نژادهای مختلف آدم فضایی را ارائه می‌دهد که برای ساعت‌ها شمارا روی صندلی میخکوب خواهد کرد و تازه اگر دوباره بازی را از اول شروع کنید، شاهد یک داستان کاملاً متفاوت خواهید بود و دیگر فکر کنید که چقدر می‌توانید محتوا از دل این بازی بیرون بکشید.

بسته الحاقی Galactic Civilizations III Villains of Star Control نیز تجربه بازی را دوچندان بهبود می‌بخشد و با اضافه کردن نژادهای مختلف، سرگرمی بیشتری برایتان می‌سازد. تجربه این بازی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Galactic Civilizations III با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 8.x / 7
Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo / AMD K10 Dual-Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 10.1 Video Card (AMD Radeon HD5x00 Series / Nvidia GeForce 500 Series / Intel HD 4000 or later)
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 8.x / 7
Processor: 2.3 GHz Intel Core i5 Processor or Equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 1 GB DirectX 10.1 Video Card
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

What if one day, humans woke up to find that they weren’t alone in the galaxy? They make their way into space and discover other alien civilizations with their own histories and motivations looking to make a name for themselves. Choose your race – Human, Drengin, Altarian, and so many more – and lead your civilization into a golden age in one of the largest 4X strategy games ever made!

Research new technology, design starships, and colonize new worlds as you face threats and conquer challenges from new and mysterious sources. Negotiate trade and treaties, wage wars, spy on your enemies, and promote outstanding citizens. And when you’ve finished that, play again as one of the many included alien civilizations each with its own history, technology tree, ship components, and more.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.