دانلود بازی Shadows Awakening برای PC
دانلود بازی Shadows Awakening برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shadows Awakening برای PC

پارسی گیم 19 شهریور 1397 2 دیدگاه
11,812 بازدید

دانلود بازی Shadows Awakening برای کامپیوتر

Shadows Awakening ساخته‌ی Games Farm یک بازی در سبک نقش‌آفرینی است که Kalypso Media Digital Ltd آن را منتشر کرد. دوربین بازی شبیه بازی‌هایی مثل Diablo است و خشونت به وضوح در بازی حس می‌شود. این بازی گیم‌پلی و داستان خاص خود را دارد و سایت Gamespot تمجید زیادی از این دو بخش کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی، توانایی تغییر بین دو دنیای موازی است که در بازی قرار داده شده است. یکی از این دنیاها توسط شیاطین تسخیر شده است و دیگری محل زندگی فناپذیرانی مثل انسان‌ها است؛ Shadow realm و Mortal realm.

بازی Shadows Awakening یک بازی ماجرایی جدید از سه گانه‌ی Heretic Kingdoms است. زمانی که اعضای شورای مخفی Penta Nera به قتل رسیدند، روح آن‌ها توسط Devourer ها خورده شد. Devourer ها موجودات شیطانی هستند که می‌توانند حافظه و رفتار موجودی که خورده‌اند را جذب کنند و آن را به عنوان یک خدمت‌کار برای خود، دارای حالت فیزیکی کنند. با زنده شدن دوباره‌ی Penta Nera توسط Devourer ها، شورای شیطانی شده به دنبال به دست آوردن راز فناناپذیری در Mortal realm هستند که هیچ چیز آن‌ها را برای به دست آوردن فناناپذیری متوقف نمی‌کند.

شما در نقش یک موجود شیطانی از نوع Devourer هستید که از Shadow realm احضار شده است تا روح قهرمانانی که مرده‌اند را جذب کند. داستان بازی پیچ و خم‌های خود را دارد و انتخاب‌های زیادی را در مقابل شما قرار می‌دهد تا هرگونه که دوست داشتید بتوانید داستان بازی را جلو ببرید. شما در طول بازی روح قهرمانان زیادی را جذب خواهید کرد و می‌توانید در نقش‌های متنوعی به تجربه‌ی بازی بپردازید. سوال بزرگی که در حین بازی باید از خود بپرسید این است که آیا این شما به عنوان Devourer هستید که به این قهرمان‌ها دستور می‌دهید یا روح این قهرمانان بزرگ است که این در حال هدایت این Devourer هستند؟ شما مسیر داستانی خود را با جواب دادن به این سوال نتخاب خواهید کرد و نجات دادن دنیا یا نابودی آن، به طور کامل در اختیار شما است. با توجه به اینکه Devourer داستان می‌تواند روح‌های زیادی را جذب کند و به آن‌ها تبدیل شود، تنوع بسیار بالایی در گیم‌پلی بازی به وجود می‌آید چراکه هر قهرمان قدرت‌های مخصوص خود را دارد. داستان بازی بسیار غنی و زیبا است که مانع خسته شدن شما می‌شود و یک تجربه‌ی ناب و فراموش نشدنی را به ارمغان می‌آورد. گرافیک بازی نیز بسیار چشم‌نواز و زیبا است و تنوع بالای محیط‌های بازی در کنار طراحی خاص و زیبای شخصیت‌ها، یک تجربه‌ی جذاب را به شما ارائه می‌دهد.

اگر از طرفداران یک بازی RPG با داستانی قوی هستید، Shadows: Awakening در کنار این موارد یک گیم‌پلی قدرتمند و متفاوت را نیز به شما ارائه می‌دهد و می‌تواند برای مدت طولانی شما را سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64Bit Versions
Processor: Intel Compatible 2.1 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX460 2GB or compatible
Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64Bit Versions
Processor: Intel Core i7 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or better
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shadows: Awakening is the new adventure in the Heretic Kingdoms saga. After the members of the secret council known as the Penta Nera are assassinated, their souls are consumed by the Devourers – evil demons which possess the ability to absorb the memories and personalities of the souls they acquire and materialize them as their puppets. Re-emerging into the mortal realm once again, the demonic Penta Nera continue their quest for power and immortality, but at what cost?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیرمهدی

    مهمان

    سلام
    این بازی روی سیستم
    CPU:G2030 3GHZ
    RAM:4 DDR3
    GRAPHIC:ADM RADEON HD5450 ۲G
    بالا میاد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به امیرمهدی

      مهمان

      سلام
      بازي براي شما اجرا مي شود ولي براي عملکرد بهتر مشخصات سيستم خود را با سيستم گفته شده مقايسه کنيد.