greedfall
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی GreedFall منتشر شد: دیپلوماتی گیر افتاده در هیولالند!

یحیی رحیمی 20 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,114 بازدید

استودیو Spiders بالاخره سومین بازی خود را منتشر کرد. بازی GreedFall همین امسال معرفی شد و جالب است که چند ماه بعد از انتشار نیز شاهد عرضه آن بودیم. به هر حال ژانر نقش آفرینی آن فوق العاده قابل توجه است و اینکه می توان اوقات زیادی را با شخصیت ها به صحبت پرداخت نیز جالب است.

GreedFall در یک دنیای داستانی و خیالی روایت می شود و البته مکان های واقعی قرن 17 نیز در آن به کار رفته است. می توان استایل های مختلف را برای بازی انتخاب کرد و به نوعی یک دیپلمات شد یا کسی که تنها راه حل را در جنگ می بیند. منتقدان به تجزیه و تحلیل بازی نشسته اند و حالا نظر و امتیاز خود را منتشر کرده اند.

Push Square – 7

greedfall

این بدون شک بهترین بازی Spiders تا به حال است و خوب است که می بینیم توسعه دهنده چنین پیشرفتی در این سالها داشته است. به خوبی همان حس دنیای BioWare را همراه شخصیت های دوست داشتنی و گیم پلی عالی ارایه می کند. مبارزات بازی خوب اما عالی نیست و بخش نقش آفرینی نیز چندان دلچسب نیست و البته داستان بازی نیز بعضی اوقات خسته کننده است. GreedFall دقیقا در گوشه تبدیل شدن به یک بازی فوق العاده است و طرفداران نقش آفرینی قطعا از آن لذت خواهند برد و البته انتظار یک شاهکار در این ژانر را نداشته باشید.

DualShockers – 6.5

greedfall

GreedFall بهترین بازی استودیو تا به حال است و منظورم این نیست که بازی کامل است. از لحاظ گیم پلی نباید انتظار تر و تمیزی بازی هایی مانند Dragon Age یا The Witcher 3 را داشت. GreedFall نشان داد که استودیو توانایی زیادی در ساخت بازی دارد و من مشتاقانه منتظر عنوان بعدی آن‌ها هستم.

Eurogamer – Recommended

greedfall

 

GreedFall اشتباهاتی بیشتر از حد مورد انتظارش دارد و البته ترکیب شیرین و شور آن نزدیک یک انقلاب در زمینه بازی های نقش آفرینی نیست. اما المان های به کار رفته در بازی با عشق و احتیاط به کار گرفته شده اند که من سریعا مشکلات این عنوان RPG را فراموش می کنم.

Eurogamer – Recommended
Push Square – 7
RPG Site – 8
Screen Rant – 3.5/5
Wccftech – 7.5
CGM – 7.5
Gameskinny – 7
Gamewatcher – 8
Hobby Consolas [Spanish] – 84/100
Everyeye.it [Italian] – 6.7
DualShockers – 6.5
IGN – In progress
Gamesbeat – In progress

greedfall meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.