fifa 20 demo
یحیی رحیمی

نسخه Demo بازی FIFA 20 منتشر شد: با تیم ها و بخش های بازی آشنا شوید

یحیی رحیمی 20 شهریور 1398 بدون دیدگاه
640 بازدید

اواخر ماه میلادی بازی FIFA 20 به صورت رسمی عرضه خواهد شد. تا به حال در مورد بخش های مختلف بازی فهمیده ایم و جالب است که بخش فوتسال نیز به بازی اضافه شده است. مانند همیشه وقت انتشار نسخه ِDemo رسیده است. این نسخه از بازی محتوای خوبی را اضافه کرده است به نوعی که ارزش آن را دارد که برایش خرج کرد و یک نسخه جدیدتر خریداری کند. اگر دنبال این بودید که نسخه Demo بازی را تجربه کنید و بعد در مورد خرید آن تصمیم بگیرید، حالا وقتش رسیده است.

نسخه دمو FIFA 20 به صورت رسمی در سرورهای EA قرار گرفته است و از همین امروز می توانید آن را تجربه کنید. تنها دو بخش کلی در بازی وجود دارند که یکی Volta یا همان فوتسال است که آن را نیز می توانید در حالت 3 در مقابل 3 تجربه کنید. بخش دیگر نیز Kick Off نام دارد که یک تک بازی از لیگ قهرمانان را در اختیار شما قرار می دهد.

از جمله تیم های موجود در نسخه Demo بازی FIFA 20 می توان به دورتمند، چلسی، لیورپول، PSG، رئال مادرید و تاتنهام اشاره کرد. سه استادیوم معروف نیز در بازی استفاده شده اند. از استادیوم ها نیز می توان به سانتیاگو برنابئو، تاتنهام استادیوم و استنفورد بریج اشاره کرد. این استادیوم ها، خانه تیم های رئال مادرید، تاتنهام و چلسی هستند.

نسخه Beta بازی از دیشب در دسترس دانلود قرار گرفته است و کافی است که آن را در Origin خود اضافه کنید. این فرصتی تکرارنشدنی است که بخش جدید بازی به نام Volta را به صورت رایگان دریافت کنید. این نسخه البته روی تمامی پلتفرم های اعلام شده قبلی در دسترس است و این فقط Nintendo Switch است که جا مانده است. اگر از طرفداران بازی هستید، دست بجنبانید که حجم دانلودی این نسخه نیز 6.5 گیگابایت است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.