rainbow six siege
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege به 50 میلیون نفر رسید

یحیی رحیمی 16 شهریور 1398 بدون دیدگاه
859 بازدید

بازی Rainbow Six Siege در سال 2015 روانه بازار شد و آن زمان کسی فکرش را نمی کرد که این بازی این چنین موفقیتی به دست آورد و بتواند به یکی از پرطرفدارترین شوترهای بازار تبدیل شود. از آن زمان تا به حال هم منتقدان و هم بازیکنان نظرات مثبتی در مورد بازی ارایه کرده اند و یوبی‌سافت نیز آرام محتوای زیادی به بازی اضافه کرده است و حالا رکورد دیگری برای این شوتر مولتی پلیر به ثبت رسیده است.

چند سالی است که توسعه دهندگان به سمت بازی هایی که یک سرویس هستند علاقه نشان داده اند. به این شکل که هر ماه یا هر فصل یک سری محتوای جدید در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و البته خبری از بخش داستانی نیز نیست. در این میان تنها بازی که کاملا باعث موفقیت چنین سیستمی شد، قطعا بازی Rainbow Six Siege است و در این مورد شکی وارد نیست و تعداد بسیاری از مردم از آن لذت می برند.

یوبی‌سافت از طریق حساب کاربری توییتر بازی اعلام کرده است که تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege به حدود 50 میلیون نفر رسیده است. این عدد برای بازی که سال 2015 منتشر شده است فوق العاده است و بسیاری از بازی های بتل رویال که روح اصلی آن‌ها گنجاندن تعداد زیادی بازیکن در بازی است نیز چنین تعداد بازیکنی ندارند. همین باعث شده است که یوبی‌سافت به آینده بازی امیدوار باشد.

اخیرا مدیر eSports بازی در گفتگویی از اضافه شدن 50 اپراتور دیگر به بازی گفته بود و به نظر تا رسیدن به 100 اپراتور پشتیبانی ادامه خواهد یافت. در مورد نسل بعدی کنسول ها نیز به نظر بازی روی آن عرضه خواهد شد و خبری از نسخه جدید شاید تا 10 سال آینده نیز نباشد. در توییت نیز بیان شده است که: ما قبلا نیز گفته ایم و دوباره می گوییم، ما اینجاییم که بمانیم. متشکریم به دلیل 50 میلیون بازیکن.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.