ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope یوبی سافت
محمد صادق شجاعی

ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به پایان رسید

محمد صادق شجاعی 31 شهریور 1401 بدون دیدگاه
783 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت یوبی سافت اعلام کرده که روند ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به اتمام رسیده و به اصطلاح این اثر انحصاری کنسول نینتندو سوییچ گلد شده است.

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle یکی از آثار موفق کنسول Nintendo Switch است که توانسته نظر مثبت منتقدین و بازیکنان را به دست بیاورد. به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان چشم انتظار انتشار دنباله آن یعنی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope هستند. با نزدیک شدن به زمان ارائه این اثر در کمتر از یک ماه دیگر، شرکت Ubisoft در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر، از گلد شدن اثر مذکور خبر داده است.

این گفته بدان معنا بوده که روند ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به پایان رسیده و اثر مذکور آماده ارسال برای تولید‌کنندگان نسخه فیزیکی است. هر آن چه که سازندگان این اثر در استودیو‌های یوبی سافت میلان و یوبی سافت پاریس انجام دهند، اعم از رفع باگ‌ها و گلیچ‌ها، در قالب آپدیت‌های پس از انتشار و پچ روز اول ارائه خواهد شد.

ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope یوبی سافت

Rayman به Mario + Rabbids Sparks of Hope اضافه می‌شود

شرکت یوبی سافت در ادامه توییت خود تایید کرده است که بسیاری از رسانه‌ها نسخه مربوط به خود را قبلا دریافت کرده‌اند. به همین دلیل به زودی پیش‌نمایش‌ها و نقد‌های اولیه رسانه‌ها از بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope منتشر خواهد شد.

اثر مذکور در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در حال حاضر شرکت Ubisoft در حال کاری روی محتوا‌های پس از انتشار است. این محتوا‌ها شامل سه بسته الحاقی خواهد بود که در DLC سوم شخصیت Rayman اضافه خواهد شد.

نظر شما در مورد پایان ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope چیست؟ آیا قصد دارید این اثر را روی کنسول خود تجربه کنید؟ به نظر شما بازی مذکور قادر خواهد بود موفقیت‌های بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.