cyberpunk_2077
یحیی رحیمی

بخش مولتی پلیر بازی Cyberpunk 2077 به صورت رسمی در حال توسعه است

یحیی رحیمی 14 شهریور 1398 بدون دیدگاه
466 بازدید

چند هفته پیش استودیو CD Projekt RED از احتمال ساخت بخش مولتی پلیر برای بازی Cyberpunk 2077 خبر داد و آن زمان مشخص نبود که آیا بالاخره شاهد بخش مولتی پلیر خواهیم بود یا خیر. امروز مشخص شده است که حالت آنلاین بازی در دست ساخت قرار گرفته است و استودیو می خواهد که این بخش را به بهترین شیوه ممکن بسازد و برای همین قرار نیست روز اول انتشار در دسترس قرار گیرد.

این موضوع در حساب توییتر بازی Cyberpunk 2077 تایید شده است و حالا می دانیم که بخش مولتی پلیر بازی به صورت رسمی در حال توسعه است. البته در توییت گفته شده است که در زمان اتنشار بازی تنها حالت تک نفره و داستانی در دسترس قرار خواهد گرفت. بخش آنلاین نیز بعد از انتشار به صورت یک DLC مجانی در دسترس قرار گرفت و همچنین از لحن صحبت استودیو نیز می شود فهمید که محتوای بعد از انتشار زیادی دریافت خواهیم کرد و البته تمام آن‌ها نیز مجانی خواهند بود و بعد از آن است که بخش مولتی پلیر اضافه می شود. متن توییت به شرح زیر است:

تنها چیزی که در مورد مولتی پلیر گفته بودیم این است که در حالت تحقیق قرار داشتیم. از آنجا که به زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 در آوریل 2020 نزدیک می شویم، ما می خواهیم تایید کنیم که ساخت بخش مولتی پلیر در حال انجام است و اگر دوست دارید می توانید توانایی های خود را با ما به اشتراگ بگذارید. تنها برنامه ما این است که بازی را در ماه آوریل عرضه کنیم و سپس یک سری DLC های مجانی و محتوای تک نفره و هنگامی که همه چیز تمام شد، وارد بخش مولتی پلیر شویم.

فعلا اطلاعات دیگری غیر از این توییت منتشر شده در دست نیست و باید تا روز 16 آوریل 2020 منتظر بمانیم. نظر شما در مورد بازی Cyberpunk 2077 چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.