Ghost-Recon-Breakpoint-4
یحیی رحیمی

محتوای سال اول بازی Ghost Recon Breakpoint مشخص شد

یحیی رحیمی 13 شهریور 1398 بدون دیدگاه
506 بازدید

بازی Ghost Recon Breakpoint از جدیدترین های یوبی‌سافت است که چیزی تا انتشارش نمانده است. قرار است که فردا نسخه بتای خصوصی بازی در اختیار افرادی قرار گیرد که بازی را پیش خرید کرده اند و حالا استودیو نیز نقشه راه آپدیت های بعد از انتشار بازی را منتشر کرده است و می توانیم بفهمیم که در سال اول عرضه بازی، چه محتوایی دریافت خواهیم کرد.

اولین قسمت از بازی Operation Greenstone که روز 4 اکتبر شروع می شود. قسمت دوم نیز Deep State نام دارد و فوریه 2020 شاهد آن خواهیم بود و در آخر نیز قسمت سوم به نام Transcendence در ماه ژوئن 2020 منتشر خواهد شد. هر کدام از این قسمت ها دارای 5 ساعت داستان خواهند بود و البته همه افراد می توانند یک ساعت اول آن را تجربه کنند اما تنها دارندگان Pass سال اول می توانند تمام محتوا را داشته باشند.

همچنین پروه Titan نیز در طول اولین اپیزود بازی عرضه خواهد شد. این اولین Raid بازی است که قرار است نزدیک یک آتش فشان برگزار شود. هر ماه نیز یک سری مراحل داستانی جدید اضافه خواهند شد و جالب است که بازیکنان قادر به دریافت یک سری مراحل روزانه نیز خواهند بود و این بستگی به تکامل محتوای بعد از انتشار دارد و از همان روز اول چنین چیزی در دسترس نخواهند بود.

ghost recon breakpoint roadmap

کلاس های جدیدی نیز در بازی Ghost Recon Breakpoint وجود خواهند داشت و برای نمونه می توانید در حالت های PvE و PvP آن‌ها را تجربه کنید. اولین کلاس Engineer یا مهندس است که قابلیت هک را دارد و می تواند از سلاح های سنگین استفاده کند. البته تنها افرادی که Pass سال اول را خریداری کنند قادر به دریافت این کلاس ها خواهند بود و بقیه باید آن را خریداری کنند.

نقشه های جدید نیز به مرور زمان اضافه خواهند شد و هر قسمت نیز دارای یک چالش بزرگ خواهد بود. بازی Ghost Recon Breakpoint به صورت کامل آنلاین است و داشتن محتوا برای زنده نگه داشتن بازی فوق العاده مهم است. این بازی روز 4 اکتبر عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.