blair-witch
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی Blair Witch منتشر شد

یحیی رحیمی 9 شهریور 1398 بدون دیدگاه
968 بازدید

بازی Blair Witch بالاخره منتشر شد و به بازار عرضه شد. این بازی ترسناک از آخرین ساخته های استودیو Bloober Team است. این بازی در اصل تنها برای Xbox One و PC عرضه شده است و حالا می توانید نمرات و بررسی های اولیه این بازی ترسناک را مشاهده کنید.

Blair Witch در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت معرفی شد و یک بازی وحشتناک روان شناختی است که با دید اول شخص ما را به دنیای عجیب و ترسناکی می کشاند. البته بازی از فیلمی به همین نام ساخته شده است و حتی یک مستند نیز از این واقعه ساخته شده است وبه نظر همه چیز طبیعی باشد. داستان ما را به سال 1996 می برد و یکی از افسران پلیس مری لند در حال کمک به پیدا کردن یک کودک گم شده است.

او برای پیدا کردن این فرد به جنگی مخوف می رود و اینجاست که با گذشته اش روبه رو می شود و نیروهای شیطانی نیز مدام اذیتش می کنند. اما شما در این راه تنها نیستید و می توانید با افراد خارج از جنگل در ارتباط باشید و آیتم های مخصوصی را پید کنید و در آخر معما را حل کنید یا اینکه هیچ گاه پیدایش نکنید. اما به امتیازات بازی بپردازیم.

Windows Central – نمره 4 از 5

blair witch

یکی از مشکلاتی که باعث شد Blair Witch از نمره کامل من دور بماند این بود که حرکت گلوله ها فوق العاده مشکل داشت و غیرطبیعی بود. همچنین یک سری مشکلات نیز در اجرای بازی وجود داشت که توسعه دهنده می تواند در آپدیت های بعدی آن را برطرف کند. من شخصا بازی Blair Witch را به عنوان یکی از عنوان های ترسناک پیشنهاد می کنم.

GamesRadar – نمره 3 از 5

blair witch

به طور کلی زمانی که من در جنگل سپری کردم، بخشی ترسناک و بخشی نیز خسته کننده بود. بازی بعضی اوقات فوق العاده شما را درگیر خواهد کرد و المان های داستانی جالبی نیز در آن به کار رفته است و یک روند روان شناختی نیز در آن حس می شود اما لحظات خسته کننده و البته باگ های آزار دهنده باعث افت کیفیت تجربه بازی شده است. بازی The Blair Witch ترسناک است اما باگ ها ترسناک تر از بازی هستند!

در ادامه می توانید نمره های کلی بازی را مشاهد کنید:

Vandal (Spanish) – 7
Attack of the Fanboy – 4/5
Windows Central – 4/5
Xbox Achievements – 75/100
Hobby Consolas (Spanish) – 70/100
GamesRadar – 3/5
Jeuxvideo (French) – 15/20

blair witch meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.