need for speed heat
یحیی رحیمی

موسیقی متن Need for Speed Heat بر اساس زمان روز تغییر می‌کند؛ مدرن و الکترونیک

یحیی رحیمی 2 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,657 بازدید

Need for Speed Heat جدیدترین نسخه از فرانچایز عطش سرعت است و بالاخره موفق به دریافت گیم پلی آن در نمایشگاه Gamescom امسال شدیم. بازی فوق العاده روند سریعی دارد و هیجان کار بالاست و EA نمی خواهد به هیچ وجه اشتباهات گذشته را تکرار کند. استودیو برای اینکه هیجان را به آخرین حد خود برساند، موسیقی متن مدرن و الکترونیکی برای آن در نظر گرفته است که بر اساس زمان روز، تغییر می کند.

کارگردان اصلی بازی به نام Riley Cooper در گفتگوی جدیدی پیرامون موسیقی متن بازی Need for Speed Heat صحبت کرده است و اطلاعاتی از آن را در اختیارمان قرار داده است. او گفته است که موسیقی متن فوق العاده مدرن و تم شهری دارد که با نواهای الکترونیک نیز همراه شده است. همچنین بر اساس زمان روز نیز تغییر خواهد کرد و برای نمونه شب ها، موسیقی فوق العاده سنگین تر و هیجان انگیز تر خواهد بود و در طول روز، ریلکس تر:

ما به این زودی اسم ترک های بازی را رونمایی نخواهیم کرد اما باید بگویم که انواع مختلفی از موسیقی را داریم. ما دنبال یک یک ساندترک مدرن هستیم که به نوعی تم شهری داشته باشد و با نوای الکترونیک در هم آمیخته شده باشد. در طول روز موسیقی آرامتری خواهید شنید مگر اینکه مسابقه دهید اما ترک های شب خطرناک و هیجان انگیز هستند.

EA تلاش زیادی برای توسعه Heat Need for Speed به خرج داده است و از تریلر بازی می توان این موضوع را مشاهده کرد. این بازی همچنین گرافیک فوق العاده ای دارد و البته روح مبارزات پلیسی نیز زنده شده است و این بار پلیس دست پر به دنبال شما خواهد آمد و حتی می توانید حریف را لو بدهید. دیروز مشخص شد که بازی نیاز به اتصال دائم اینترنت ندارد و همین خبر خوبی است. گفتنی است که روز 8 نوامبر شاهد عرضه بازی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی خواهیم بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.