Gears 5
یحیی رحیمی

ریزتراکنش های بازی Gears 5 کاملا کاربر پسند هستند

یحیی رحیمی 1 شهریور 1398 بدون دیدگاه
499 بازدید

نمایشگاه Gamescom 2019 رویداد فوق العاده مهمی برای بازی Gears 5 بود. در این مراسم شاهد معرفی حالت Horde بدویم و همچنین اولین تصاویر از بخش داستانی را نیز مشاهده کردیم. چیزی حدود یک ماه کمتر به انتشار بازی مانده است و حالا هر روز بیشتر در مورد این بازی می فهمیم. یکی از بخش هایی که فوق العاده اهمیت دارد نیز، ریزتراکنش ها یا خریدهای درون بازی است.

طراح مولتی پلیر بازی Gears 5 به نام Ryan Cleven اخیرا در مصاحبه ای گفته است که بازی هیچ گونه جعبه تاراج و لوت باکس ندارد اما ریز تراکنش هایی داریم که کاملا بر اساس علایق کاربران است و به نوعی کاربر پسند است. روند کار این طور است که است برای خرید آهن باید از پول واقعی استفاده کرد و این آهن را نیز تنها می توان برای خرید آیتم های تزئینی خرج کرد. می توان از امتیازهایی که داخل بازی نیز دریافت می شود استفاده کرد.

همان طور که می دانید بازی Gears 5 دارای Season Pass نخواهد بود و هیروها تنها با پول واقعی خریداری می شوند یا اینکه از طریق DLC های مختلف داخل بازی. Cleven باور دارد که سیستم به کار گرفته در استودیو متعلق به آینده است و هیچ استودیویی این روند را پیش نمی گیرد. او در این مورد گفت:

ما این تصمیم را قبل از همه چیز گرفتیم. ما جزو اولین هایی هستیم که بسته های کارت را داخل بازی مان گنجانده ایم و در Gears 4 نیز از آن استفاده کردیم و مردم خوششان آمد. بعضی کمپانی ها هستند که همین راه را پیش می گیرند اما به شیوه اشتباهی و هیچ کس از آن رضایت ندارد.

ما چالشی را برای خودمان ایجاد کردیم. هنوز آیتم های قابل فروش داریم و تعدادی از بازیکنان از این سیستم خوششان می آید. این چالش بزرگی برای ما در ابتدای ساخت Gears 5 بود. ما فکر کردیم که لوت باکس ها انتخاب خوبی برای بازی نیستند و خواستیم که کمی به دنبال راه حل های دیگر بگردیم.

تعداد زیادی از بازیکنان هنوز مایل به استفاده از ریزتراکنش ها هستند و حالا می دانیم که شیوه به کار گیری آن‌ها در Gears 5 چگونه است. اگر به دنبال این بازی هستید، باید تا روز 10 سپتامبر صبر کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.