Batman Arkham Knight
یحیی رحیمی

جزئیات دنباله کنسل شده Batman: Arkham Knight لو رفت

یحیی رحیمی 27 مرداد 1398 بدون دیدگاه
2,136 بازدید

جدیدا یک سری اطلاعات از دنباله بازی Batman: Arkham Knight لو رفته است و به نظر قرار بود دنباله این بازی ساخته شود اما همه چیز متوقف شده است. این افشاگری شامل اطلاعاتی از داستان بازی و همچنین ویژگی های اصلی آن است. استودیو WB Montral وظیفه ساخت این پروژه جدید را روی دوش داشته است. به نظر می رسد که این استودیو هم زمان روی دو بازی Suicide Squad و Super Man کار کرده باشد.

در بازی کنسل شده، بازیکن می تواند کنترل شخصیت Damian Wayne را به دست بگیرد. بازی همچنین در شهر Gotham City جریان دارد و وسیله ای شبیه همان ماشین اصلی بتمن نیز برایش در نظر گرفته شده است که در بازی Batman: Arkham Knight نیز مشاهده کردیم. همچنین قرار بود که سیستم نمسیس نیز در بازی به کار رود و مشخص نیست که این سیستم چطور در یک بازی Batman کار می کرد.

در میان اطلاعات فاش شده می توان به یک سری شخصیت ها نیز مشاهده می شود. از جمله آن‌ها می توان به Two-Face Gorilla Grodd و Black Mask با جنسیت زن. همچنین قرار بود که Bruce Wayne و Dikk Grayson نیز جزو همین لیست باشند. مدتی است که شایعات در مورد Batman جدید بالا گرفته است و حتی سال پیش بود که توسعه دهندگان جزئیات کوتاهی از بازی منتشر کردند.

به نظر می رسد که دنباله Batman: Arkham Knight کنسل شده باشد اما ممکن است یک بازی دیگر در دست ساخت باشد. هنوز هیچ گونه تاییدی در این مورد وجود ندارد و احتمالا در ماه های آینده نیز بازی جدید استودیو معرفی شود. مدت هاست که بازی جدیدی از سری بتمن را مشاهده نکرده ایم و انتظار برای طرفداران فوق العاده سخت شده است. می توانید در بالا نیز تصاویر لو رفته از بازی را مشاهده کنید. نظر شما در مورد این بازی کنسل شده چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.