دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای PC
دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای PC

پارسی گیم 26 مرداد 1398 2 دیدگاه
11,802 بازدید

دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای کامپیوتر

Woolfe: The Red Hood Diaries بازی ویدیویی پلاتفورمر در سبک هک و اسلش است که توسط یک شرکت مستقل بلژیکی با نام GriN Gamestudio ساخته و در تاریخ 17 مارس 2015 برای مایکروسافت ویندوز نموده است. 10 آگوست 2015 در حالی‌که این شرکت تلاش می‌کرد بازی را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان آماده کند، در اطلاعیه‌ای اعلام ورشکستگی کرد. فروش ضعیف و بازخوردهای نامناسب، از علل ایجاد یک بدهی بزرگ برای این استودیو عنوان گردید.

یک افسانه سینمایی است که (Red Hood) شنل قرمزی معصوم در دیگر داستان‌ها را در قامت یک انتقام جوی شجاع به‌تصویر کشیده است. چهار سال پس از مرگ پدرش که ظاهرا در یک سانحه‌ی کاری رقم خورده، قهرمان ما که حالا دیگر بزرگ شده و صحت این ماجرا را قبول ندارد، برای کشف حقیقت و شاید گرفتن انتقام والدینش، دست به‌کار می‌گردد. او تنها سلاحش که یک تبر است را برداشته، مادربزرگ و خانه‌ی امن خود را در جنگل رها کرده و راهی شهر می‌شود. با رسیدن به شهر، آن‌جا را غرق در بیماری طاعون، شورش و ترس می‌یابد. B.B. Woolfe رئیس شرکت Woolfe Industries، همان محلی که پدر شنل قرمزی به‌عنوان مهندس و کارمند ارشد کار می‌کرد، بر تمام محله‌های شهر مسلط گشته، آن‌جا را با مشت آهنین و ارتش همیشه حاضر خود اداره می‌کند. زمانی نه چندان دور، این کارخانه صدها نفر از شهروندان را استخدام می‌کرد تا این‌که قدرت ماشین‌آلات مکانیکی بر نیروی انسانی چیره شد و موجب اخراج مردم گردید. این روند با مرگ مشکوک جوزف، پدر شنل قرمزی سرعت گرفت. در حال پرده‌برداری از حقیقت و ثبت سندی برای چگونگی از دست دادن غم انگیز پدرش، شنل قرمزی با اسراری حتی تاریک‎تر از آن‌چه تصور می‌کرد، مواجه می‌شود.

با ورود به شهر، در یک اتاق زیر شیروانی پنهان شده و از آن به‌عنوان پایگاه عملیاتی استفاده کرده، شروع به جستجوی پاسخ در هر گوشه و کنار می‌کند: تمام ناحیه مسکونی، زاغه‌ها و فاضلاب‌ها، بندر و در نهایت جنگل، جایی‌که شنل قرمزی در خانه‌ی درختی مادربزرگش به تدریج با خاطرات شاد و مناظر زیبا رشد کرد. جنگل در حال حاضر تحت سلطه‌ی گیاهان گوشت‌خوار، پری‌های ترسناک و دیگر عناصر خطرناک طبیعت هستند. در دره‌ی Thorn، حتی زیبای خفته نیز به تاریکی تسلیم شده است. باید با گذشته‌ی خود و هزاران سرباز اسباب بازی مبارزه کند، آیا او در این محیط خصمانه زنده خواهد ماند؟ دشمنان از قدرت، سرعت، مهارت، زره و سلاح نیرومندی برخوردار هستند. در این سناریوی ایده‌آل، قهرمان قصه می‌تواند کارهای بیش‌تری از چرخاندن تبر انجام دهد. در کنار حل کردن معماهای محیطی، به مبارزه با دشمنان خود مشغول می‌شود. او از مهارت‌های فوق بشری برخوردار است، با کمک همین قدرت گرگ سایه عرفانی را برای نبرد با دشمنان خود مجاب می‌کند. هم‌چنین دارای قدرت Teleport برای دور زدن دشمنان و عبور از درهای قفل شده است. در یک دنیای فانتزی جذاب با موجودات عظیم‌الجسه و کابوس‌مانند که در قالب “رئیس دشمنان هر مرحله” ظاهر می‌شوند، نبرد خواهید کرد. برای برخورد خونین با چهره‌های آشنا مانند شخصیت‌های معروف کارتونی، یک پینوکیوی هیولا شده و یک زیبایی خزنده آماده شوید. هربار که سرباز شما در نبردی پیروز شود یا دشمنی را نابود کند، امتیاز کسب کرده و برای هر کدام جایزه می‌گیرد.

به طور سنتی جهان شنل قرمزی، مسیر خانه والدینش را تا خانه مادربزرگ در جنگل پوشش می‌دهد. اما داستان Woolfe در دوره‌ای از تحولات صنعتی، دارای چند کانون و محیط اضافی است. به‌مانند برخی از بازی‌های قدیمی با این سبک، گیم‌پلی و محیط بازی به‌صورت دو و نیم بعدی در کنار داستان منحصر به‌فردش، نوید یک تجربه زیباشناختی و سرگرم کننده را می‌دهد. سازندگان با کمک موتور گرافیکی Unreal Engine 3 در بخش فضاسازی و اتمسفر بازی، از آثار هنری چند لایه‌ی افراد مشهوری نظیر تیم برتون و آنتون پیکه، نقاش هلندی الهام گرفته‌اند. از دیگر بازی‌های مشابه می‌توان به Little Nightmares و Ori and the Blind Forest اشاره نمود.

در ادامه برای دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5 2x 2.6 GHz, or AMD equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 640, AMD Radeon HD 6870/7750
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Don’t use the highest settings on a lower-end machine.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5, 2x 3.2 GHz, or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660/750, AMD Radeon HD 6970/7850
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Woolfe – The Red Hood Diaries is a cinematic fable featuring a vengeful Red Riding Hood. All grown up, cried out and armed with an axe, our noble heroine embarks on an odyssey to avenge the death of her parents. Buckle up for a surprising take on the traditional Red Riding Hood tale, mixed with some good old-fashioned action platforming, fun combo-based hack ‘n slash combat and rewarding environment puzzles that explore the attractive fantasy universe.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام خدمت ادمین گرامی
    ایا نسخه موجود کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      سلام
      بله