call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

باتهای آفلاین و بازی های کاستوم برای تمام مپهای Modern Warfare در دسترس خواهد بود

یحیی رحیمی 22 مرداد 1398 بدون دیدگاه
771 بازدید

در حال نزدیک شدن به انتشار یکی از بزرگ ترین بازی های سال هستیم و چیزی تا انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare نمانده است. بخش مولتی پلیر بازی فوق العاده اهمیت زیادی دارد و تا به حال ویدیوهای مختلفی را از این بخش مشاهده کرده ایم. حالا بخش های جدیدی از مولتی پلیر بازی رونمایی شده است.

معاون مدیر طراحی بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare به نام Joe Cecot تایید کرده است که بازی دارای بات های آفلاین خواهد بود و اگر نمی خواهید به صورت آنلاین بازی کنید و مایل به تکی بازی کردن یا LAN هستید، می توانید یک سری بات های آفلاین داخل بازی بگذارید. تجربه چنین چیزی یکی نخواهد بود اما قطعا به بهبود بازی شما کمک خواهد کرد.

علاوه بر این او گفته است که بازی های کاستوم نیز برخواهند گشت و مثلا می توان حالت 2 نفره Gunfight را تغییر داد و دو گروه سه بازیکنه رو روبه روی یکدیگر قرار داد و حتی می توان دو بات را مقابل هم قرار داد و بازی یک نفره را مشاهده کرد که کمی عجیب است. گفته شده است که DLC های فوق العاده بزرگی برای Call of Duty: Modern Warfare منتشر خواهد شد و به همین دلیل ویژگی های مختلف را در آپدیت های مختلف دریافت خواهیم کرد.

در آخر نیز گفته شده است که حالت رئالسیم که HUD و همه چیز را از صفحه حذف خواهد کرد نیز وجود خواهد داشت و در کنار مود شب، در دسترس تمام نقشه ها خواهد بود و در این حالت دیگر هیچ کمکی از جانب بازی دریافت نمی کنید و یک جنگ واقعی و تمام عیار را مشاهده خواهید کرد. Call of Duty: Modern Warfare روز  25 اکتبر میلادی در دسترس بازیکنان خواهد بود و چند هفته دیگر نیز نسخه بتای آن عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.