Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

طراح داستان Cyberpunk2077 بازی را یک فیلم سینمایی مخصوص بزرگسالان توصیف کرده است

یحیی رحیمی 22 مرداد 1398 بدون دیدگاه
588 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 یکی از بزرگ ترین بازی هایی است که همه انتظار عرضه آن را دارند و متاسفانه زمان زیادی تا آن روز مانده است. اخیرا طراح مراحل داستانی بازی در گفتگو با رادیو لهستان به یک سری سوالات پاسخ داده است و حس و حالش را از داستان بازی گفته است.

Pawel Sasko گفته است که بازی شبیه یک فیلم سینمایی و موضوعات مختلفی را در بر می گیرد:

هدف اصلی این است که داستانی شبیه فیل سینمایی برای بزرگسالان بگوییم و موضوعاتی که در حال حاضر با آن‌ها روبه رو هستیم را بیان کنیم. بازی های ما اسباب بازی برای کودکان نیست. در فرهنگ جدید همه تلاش می کنند از موضوعات مشکل دوری کنند اما ما به هیچ عنوان خجالت به خرج نخواهیم داد. بازی پر از این موضوعات و مشکلات است. بازی به شما اجازه خواهد داد تا از جنبه های مختلفی به بازی نگاه کرد و به سختی می توان موقعیتی کاملا سیاه یا کاملا سفید پیدا کرد. هدف اصلی این است که بازیکن با داستانی نفس گیر مواجه شود.

در ادامه گفته شده است که شخصیت اصلی داستان به دنبال جایی بهتر در شهر اصلی است و می خواهد زندگی بدور از مشکل داشته باشد. شخصیت کیانو ریوز نیز اهمیت زیادی در رسیدن شخصیت اصلی داستان به این مشکل دارد و حالا که Gamescom در حال نزدیک شدن است، اطلاعات بیشتری از Cyberpunk 2077 خواهیم دید. این بازی با هر آنچه که شما در سر دارید متفاوت است اما با وجود دریافت خبرهای مختلف، هنوز هیچ گیم پلی از این بازی مشاهده نکرده ایم.

خوشبختانه قرار است یک هفته بعد از نمایشگاه Gamescom امسال، یک گیم پلی طولانی از بازی را دریافت کنیم و به نظر همان گیم پلی است که در رویداد E3 2019 در پشت پرده به عده ای نشان داده شده است. Cyberpunk 2077 روز 16 آوریل 2020 در دسترس کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی قرار خواهد گرفت.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.