splinter cell blacklist
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت: برای Splinter Cell جدید باید زمان مناسبی برای بازگشتش انتخاب کنیم

یحیی رحیمی 21 مرداد 1398 بدون دیدگاه
576 بازدید

در میان تمامی فرانچایزهایی که یوبی‌سافت تا به حال تولید کرده است، یکی از آن‌ها فوق العاده محبوب است و افراد زیادی را عاشق خود کرده است. Splinter Cell از سال 2013 و نسخه Splinter Cell: Blacklist تا به حال در خواب بوده است و مدت هاست که منتظر بازگشتش هستیم. از آن زمان تا به حال گزارش هایی در این مورد وجود داشته است و هیچ کدام از آن‌ها تا به حال درست از آب درنیامده اند اما حالا یوبی‌سافت به طور رسمی از احتمال بازگشت بازی گفته است.

یوبی‌سافت قبلا گفته بود که هیچ کاری در مورد این فرانچایز انجام نداده است و همچنین به دلیل فرمت قدیمی بازی، لازم است که بازگشتی فوق العاده داشته باشد و بتواند طرفداران قدیمی را راضی کند که کار سختی است. اخیرا وب سایتی چینی گفتگویی با مدیرعامل این کمپانی فرانسوی داشته است و دوباره بحث Splinter Cell به میدان آمده است. Yves Guillemot ابتدا روندی محافظه کارانه را در مورد این فرانچایز پیش گرفت اما کمی بعد گفت که نمی داند چه زمانی Sam Fisher به میان طرفداران باز می گردد و یوبی‌سافت اخیرا فوق العاده روی آن فکر کرده است:

Yves Guillemotدر مورد Splinter Cell ما باید آزمایش های جدیدی انجام دهیم اما روی دستگاه های کاملا متفاوت. ما در حال کاری روی این هستیم که این برند در آخر روزی بازگردد. نمی توانم بگویم کی زیرا که این زمان می برد اما باید ببینم که چه زمانی برای برگشت بازی مناسب است.

به نظر نمی رسد که یوبی‌سافت فعلا برنامه ای برای بازی جدید ریخته باشد و حتی این بازی در حال توسعه باشد. چند ماه پیش شنیدیم که تولید بازی جدید شروع شده است و به نظر می رسد که همگی شایعه بوده اند. Splinter Cell جدید نیاز به ایده های جدید دارد تا رسیدن به آنجا، نباید انتظار صحبت و دریافت اطلاعات را داشت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.