Call of Duty modern Warfare
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای بزرگ ترین DLC های تاریخ فرانچایز است

یحیی رحیمی 19 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,216 بازدید

چیزی تا شروع سال جدید سری Call of Duty نمانده است و امسال قرار است که Call of Duty: Modern Warfare طرفدارن این سری را سرگرم کنند. استودیو Infinity Ward برای این بازی سنگ تمام گذاشته است و می خواهد وجهه خود را میان طرفدارن بهبود بخشد. تا به حال صحبت هایی مانند بهترین بازی که تا به حال توسط استودیو ساخته شده است را شنیده ایم اما اخیرا اطلاعاتی از بسته های الحاقی بازی نیز منتشر شده است که مرزهای بزرگی را بازی جابه جا می کند.

Call of Duty: Modern Warfare البته دارای سیزن پس نخواهد بود و قرار است که شیوه قدیمی بازی ادامه یابد. این به معنی آن نیست که خبری از DLC نیست و بلکه DLC های فوق العاده بزرگی را شاهد خواهیم بود. در طول جلسه مالی کمپانی Activision در مورد این بازی نیز صحبت شد و گفته شد که نسخه جدید ندای وظیفه دارای بیشترین تعداد DLC در تاریخ این فرانچایز است.

معمولا بازی های Call of Duty بسته های الحاقی زیادی دریافت می کنند و اینکه Call of Duty: Modern Warfare بیشتر از اینها را نیز در نظر گرفته باشد، خبر فوق العاده خوبی است و به نظر هر روز ارزش خرید این بازی بیشتر می شود. البته مشخص نیست که منظور آن‌ها از DLC مودها و محتوای جدید است یا اینکه یک سری آیتم های تزئینی مانند لباس و پوسته نیز DLC حساب می شوند. به نظر می رسد که تمامی جنبه ها در نظر گرفته شده اند:

طرفداران اولین مزه بخش مولتی پلیر را در ماه سپتامبر خواهند چشید و تعدادی سورپرایز نیز بعد از آن داریم. قرار است که بیشترین تعداد محتوای بعد از انتشار در تاریخ این فرانچایز را شاهد باشیم.

احتمالا با نزدیک شدن به عرضه بازی در تاریخ 25 اکتبر، اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.