a way out
یحیی رحیمی

دو میلیون نسخه از بازی A Way Out فروخته شده است؛ بازی بعدی در حال ساخت

یحیی رحیمی 18 مرداد 1398 بدون دیدگاه
957 بازدید

بازی A Way Out روز 23 مارس میلادی منتشر شد و شاهد یک بازی Co-Op فوق العاده بودیم و بازیکنان می توانستند به همراه دوست خود در گیم پلی جذابی غرق شوند. این بازی موفقیت زیادی کسب کرد و تنها با گذشت 1 ماه از انتشار آن، حدود یک میلیون نسخه را به فروش رسانید و استودیو Hazelight از این اتفاق فوق العاده خوشحال بود. حالا فروش بازی از مرز 2 میلیون عدد نیز گذشته است.

استودیو برای نشان دادن خوشحالی اش، دست به توییت برده است و از همه تشکر کرده است. این بازی در نگاه اول دو نفره است اما لازم نیست که هر دو بازی را خریداری کنند و تنها کافی است که یک نفر آن را بخرد و دیگری نیز استفاده کنید و در نظر بگیرید که آمار فروش فوق العاده زیاد است. در توییت استودیو گفته شده است که:

2 میلیون نسخه از بازی فروخته شده است و از تمام آن افرادی که داستان Leo و Vincent را تجربه کردند تشکر می کنیم. نمی توانیم برای نشان دادن بازی Co-Op بعدی مان به شما صبر کنیم. می دانیم که شما دیوانه آن خواهید شد.

مدیر و کارگردان بازی A Way Out پارسال تایید کرد که نسخه بعدی بازی نیز قرار است توسط EA منتشر شود. او قبلا گفته بود که از همکاری با EA فوق العاده رضایت دارد و آن‌ها پشتیبانی خوبی دارند. او گفته بود که مسائل مالی مهم است اما نباید پابلیشر در بازی دخالت کند و EA نیز در این مورد کاملا رفتار مناسبی داشت و پشتیبانی خوبی از تصمیمات استودیو کرده است.

در توییت از بازی بعدی استودیو نیز صحبت شده است و فعلا چیزی در مورد آن نمی دانیم. قطعا به زودی اطلاعاتی در مورد آن نیز دریافت خواهیم کرد. بازی A Way Out در حال حاضر روی کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.