-sega_logo
یحیی رحیمی

سگا یک بازی AAA را در مراسم Gamescom 2019 معرفی خواهد کرد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1398 بدون دیدگاه
502 بازدید

امروز کمپانی سگا برنامه های خود را برای رویداد Gamescom 2019 اعلام کرده است. این نمایشگاه بزرگ قرار است اواخر این ماه در شهر کلن کشور آلمان برگزار شود. بیشتر بازی هایی که این کمپانی ژاپنی با خود به نمایشگاه خواهد آورد، مشخص هستند اما جدیدا تیزری منتشر شده است که خبر از یک بازی معرفی نشده و جدید می دهد.

امروز سگا در کنفرانس خبری خود اعلام کرده است که اواخر این ماه بازی جدید خودشان را معرفی خواهند کرد. گفته شده این بازی درجه 1 یا AAA است و برای اولین بار در حضور عموم معرفی خواهد شد. علاوه بر این بازی، افرادی که به غرفه سگا در Gamescom امسال بروند، شاهد حضور بازی های دیگری مانند Cathrine: Full Body، Two Point Hospital و کنسول SEGA Mega Drive Mini خواهند بود.

اما این که بازی جدید چه خواهد بود، سوال بزرگی است و جواب به آن نیز چندان آسان نیست. ممکن شاهد بازگشت یک IP قدیمی باشیم و همچنین با توجه به بازی های متعدد این کمپانی، سخت است که بگوییم کدام را خواهیم دید. ممکن است که حتی شاهد یک فرانچایز کاملا جدید نیز باشیم.
تنها چیزی که می دانیم و مطمئن هستیم، این است که معرفی بازی در روز دوشنبه 19 اوت خواهد بود و این خبر توسط خود اعضای برگزار کننده نمایشگاه تایید شده است.

به هر حال سگا کمپانی دوست داشتنی است که تا به حال بازی های فوق العاده ای منتشر کرده است. این کمپانی چند سالی در حاشیه قرار داشت اما توانست خود را پیدا کند و هنوز نیز محبوبیت خودش را دارد. نمایشگاه Gamescom امسال نیز فوق العاده جذاب خواهد بود و با شرکت سونی و مایکروسافت، قطعا شاهد معرفی یک سری بازی ها و حتی ممکن است سخت افزار جدید باشیم.

به نظر شما سگا چه بازی را معرفی خواهد کرد؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.