MonsterHunterWorld
یحیی رحیمی

Capcom برگشته است؛ گزارش مالی نشان از رشد درآمد کمپانی دارد

یحیی رحیمی 11 مرداد 1398 بدون دیدگاه
617 بازدید

در جدیدترین گزارش مالی کمپانی Capcom که سود و زیان سه ماه گذشته این کمپانی را نشان می دهد، شاهد رشد 4.3 درصدی در فروش و همچنین 38.9 در زمینه سود هستیم. این شرکت موفقیتش را نتیجه گسترش جامعه بازیکنان خود می داند و همچنین میزان فروش بازی های این کمپانی نیز رشد فوق العاده داشته اند.

گفته می شود که رشد میزان فروش و سود بازی های Resident Evil 2، Devil May Cry 5 و Monster Hunter: World نیز پیشرفت زیادی داشته است و دلیل زنده شدن Capcom نیز همین 3 بازی است و جالب است که میزان فروش آن‌ها روند ثابتی داشته است و به نوعی محبوبیت آن‌ها ثابت مانده است و این نشان از برگشت Capcom به روزهای طلایی خود دارد.

بازی Monster Hunter: World از ژانویه 2018 که منتشر شده است، تا به حال حدود 12.4 میلیون نسخه فروخته است و فروش خوب دست کم گرفتن بازی است و باید واژه دیگری برای توصیف آن پیدا کرد. Resident Evil 2 Remake نیز فوق العاده بود است و تا به حال 4.2 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. از سوی دیگر Devil May Cry 5 نیز شاهد فروش 2.1 میلیون نسخه ای بوده است که البته این بازی طرفداران خاص خود را دارد و همه به آن علاقه مند نیستند. به هر حال Capcom برگشته است و این اتفاق خوبی است.

علاوه بر اینها کیفیت بازی های Capcom نیز افزایش یافته اند و منتقدان نیز مدتی است بازی های این کمپانی را تحسین می کنند. مدت ها بود که این پابلیشر بازی های نه چندان مناسبی به بازار ارایه می داد و همین باعث به حاشیه رفتن این کمپانی شده بود، به هر حال تصمیمات جدید جواب داده اند. درسی که باید از این موضوع گرفت این است که بازی های با کیفیت باعث جذب مخاطب و سود خواهند شد.

Capcom پیش بینی کرده است که تا آخر سال حدود 784.7 میلیون دلار فروش داشته باشد و حاشیه سود 129.2 میلیون دلاری را تجربه کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.