WWE-2K
یحیی رحیمی

اولین اسکرین شات های WWE 2K20 منتشر شد؛ اطلاعات بیشتر 5 اوت

یحیی رحیمی 10 مرداد 1398 بدون دیدگاه
3,343 بازدید

دنیای کشتی کج یا کشتی نمایشی در حال تغییر است و به تازگی قرار است که مسابقات جدیدی توسط یک میلیاردر دیگر راه انداخته شود اما WWE هنوز محبوب ترین مسابقات حال حاضر است و این موضوع در زمینه بازی های ویدیویی نیز دیده می شود. اگر می خواهید تجربه ای کامل از کشتی کج داشته باشید، تنها راه استفاده از سری بازی WWE 2K است و حالا اطلاعات اولیه WWE 2K20 منتشر شده است.

2K که پابلیشر این بازی محبوب است، امروز یک سری اسکرین شات های جدید از بازی عرضه کرده است. در این تصاویر می توان دو ورزشکار به نام های Brock Lesnar و Bailey را مشاهده کرد که دو قهرمان حال حاضر این ورزش نمایشی هستند. همان طور که می توانید روی هر دو اسکرین شات مشاهده کنید، قرار است اطلاعات کامل روی 5 اوت میلادی عرضه شود.

WWE 2K20 قطعا امسال عرضه خواهد شد و مانند همیشه نیز کنسول های PS4، Xbox One و رایانه های شخصی هدف قرار خواهند گرفت. معمولا این بازی در طول رقابت تابستانی Summerslam که روز 11 اوت برگزار خواهد شد، معرفی می شود اما امسال به نظر می رسد که تاریخ معرفی آن مستقل از این مسابقه است.

ممکن است که اطلاعات اولیه بازی روز 5 اوت منتشر شود و روز 11 اوت نیز دوباره یک سری خبرهای جدید دریافت کنیم. به هر حال این بازی طرفداران زیادی دارد و به خصوص آمریکایی ها که عاشق زد و بندهای این غول تشن ها هستند. تمام جنبه کار نمایشی است و تنها جایی که می شود واقعا به حریف ضربه وارد کرد، بازی WWE 2K است. به هر حال می توانید اسکرین شات ها را مشاهده کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.