star-wars-jedi-fallen-order-image
یحیی رحیمی

طراح مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order: بازی شباهت زیادی به Sekiro دارد

یحیی رحیمی 3 مرداد 1398 بدون دیدگاه
652 بازدید

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در مراسم E3 امسال حضور بزرگی داشت و شاهد یک گیم پلی فوق العاده جالب از بازی بودیم. بعضی باور داشتند که گیم پلی بازی آنچنان که همه فکر می کنند نیست و ضعیف است و حتی تعداد نحوه مبارزه در بازی را به Sekiro: Shadows Die Twice تشبیه کرده اند. حالا خود توسعه دهندگان نیز بازی را با آخرین ساخته استودیو FromSoftware مقایسه کرده اند.

طراح مبارزات بازی به نام Jason de Heras در گفتگوی جدیدی پیرامون مبارزات بازی Star Wars Jedi: Fallen Order صحبت کرده است و گفته است که نحوه مبارزه در این بازی شباهت زیادی به بازی Sekiro: Shadows Die Twice دارد. این بازی بیشتر روی حملات زمان بندی شده و دفاع های به موقع تمرکز داشت. Jason در این مورد گفت:

jason de herasمن فکر کردم که خب این واقعا جذاب است و کمی آرامش بخش که می توان این نوع از بازی ها را بدون وجود میزان Stamina ساخت. آن‌ها اجازه می دهند که شما حمله کنید و بچرخید و خب همه این کارها به هیچ وجه شخصیت را خسته نخواهد کرد. هوش مصنوعی نیز به شما خواهد گفت که کار درست را می کنید یا خیر. این برای ما واضح شد که نباید هر چیزی که بازیکن در بازی انجام می دهد را محدود کرد. اجازه دهید آن‌ها کمی آزاد باشند و آنگاه بگذارید هوش مصنوعی کار خود را کند و مانند یک مشت در صورت روی بازیکن خراب شود. این خوب است که می دانیم یک بازی مشابه بازی ما وجود دارد.

Sekiro از نظر سختی فوق العاده بود و واقعا بعضی مبارزات آن گریه بازیکن را درآورده بود. بعید است که این بازی بتواند چنین چیزی را تکرار کند و هر چه که باشد منتظر حملات زمان بندی شده و البته دفاع های زیاد باشید. قرار است Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.