death-stranding
یحیی رحیمی

قدرت موتور گرافیکی Decima بازی Death Stranding را در اسکرین شات های جدید ببینید

یحیی رحیمی 17 تیر 1398 بدون دیدگاه
915 بازدید

هیدئو کوجیما در هفته های گذشته بسیار پر کار بوده است و یک لحظه هم شبکه های اجتماعی را رها نکرده است. تقریبا هر روز چند بار اسکرین شات های جدیدی از بازی Death Stranding را مشاهده کرده ایم. به تازگی این دیوانه بازی های ویدیویی یک سری تصاویر از قدرت موتور گرافیکی بازی جدید خود به نام Decima منتشر کرده است و می توانید در ادامه نگاهی به آن‌ها بیندازید.

در تصویر می توانید شخصیت اصلی بازی به نام Sam را ببینید که توسط Norman Reedus نام آشنا بازی می شود. او در 2 محیط متفاوت قرار دارد. یکی پر از گیاه و محیطی سبز و جذاب و دیگری نیز محیطی پر از سنگ و تپه مانند. گرافیک بازی در یک واژه فوق العاده است و با وجود اینکه تصاویر از یک صفحه نمایش تهیه شده اند اما باز هم می شود کیفیت را مشاهده کرد. به نظر تصمیم گرفته شده برای استفاده از موتور گرافیکی Decima استودیوی Guerilla Games بالاخره نتیجه داده است و باید منتظر ماند و Death Stranding را در عمل نیز مشاهده کرد.

death stranding

Death Stranding بازی بسیار عجیبی است و بر اساس نظرات کوجیما، در مورد متصل کردن افراد به یک دیگر است و باید انسان را از شر ایزوله شدن و تنهایی نجات داد. در Metal Gear Solid نیز مشاهده کردیم که مفاهیم عمیقی مانند از بین رفتن زبان مادری بحث شده بود و قطعا این بازی نیز سورپرایزهای زیادی برایمان خواهد داشت. قرار است که این بازی در تاریخ 8 نوامبر 2019 به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود. هر چه به این زمان نزدیک تر می شویم، جزئیات بیشتری را خواهیم دید. نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

death stranding

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.