Detroit-PS-Plus
یحیی رحیمی

تغییر در بازی‌های رایگان ماه ژوئیه PS Plus: بازی Detroit: Become Human رایگان شد

یحیی رحیمی 12 تیر 1398 بدون دیدگاه
618 بازدید

یکی دو روز پیش بود که سونی دست به معرفی بازی های رایگان ماه ژوئیه سرویس PS Plus زد و همان طور که قبلا نیز خوانده اید، بازی های Horizon Chase Turbo و PES 2019، دو بازی بودند که به صورت مجانی در اختیار کاربران این سرویس قرار گرفت. بعد از اعلام این بازی ها، بسیاری از کاربران دست به اعتراض زدند و چنین بازی هایی را مناسب این سرویس ندیدند.

از آنجا که کنسول های PS Vita و PS3 نیز از لیست پشتیبانی این سرویس خارج شده است و همچنین قیمت نیز افزایش پیدا کرده است، سونی هنوز تعهد زیادی به این سرویس نشان نمی دهد و برعکس مایکروسافت هر روز به توانایی سرویس های آنلاین خود می افزاید. به هر حال اعتراض ها به گوش سونی رسیده است و این ماه قرار است به جای PES 2019 بازی Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition در دسترس کاربران قرار گیرد.

این تغییر واقعا در نوع خودش فوق العاده است و می دانید که Detroit: Become Human یکی از بازی های مهم سال 2018 کنسول PlayStation 4 است و همان طور که شاید بدانید، نسخه Digital Deluxe به همراه بازی Heavy Rain منتشر شده است و در نتیجه این بازی را نیز برای ماه ژوئیه دریافت خواهید کرد. سونی در پست جدیدی از کاربران عذرخواهی کرده است و به نظر بسیاری از طرفداران نیز به این تغییر رضایت دارند.

Detroit: Become Human در حال حاضر یک بازی کنسول PS4 است و قرار است به زودی از طریق Epic Games Store به همراه دیگر بازی های استودیو Quantic Dream در دسترس بازیکنان قرار گیرد. اگر مایل به تجربه این بازی هستید و تا به حال فرصتی برای این کار پیش نیامده است، سونی بهترین فرصت را در اختیار شما قرار داده است و می توانید آن را به رایگان از طریق PS Plus دریافت کنید.

Detroit: Become Human تا روز 5 اوت میلادی در دسترس خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.