دانلود بازی Re Legion Holy Wars برای PC
دانلود بازی Re Legion Holy Wars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Re Legion Holy Wars برای PC

پارسی گیم 27 خرداد 1398 بدون دیدگاه
13,244 بازدید

دانلود بازی Re Legion Holy Wars برای کامپیوتر

هر دینی با یک پیامبر آغاز می‌شود و بعدازآن است که جدال بین بی‌ایمانان و ایمان‌داران برای اثبات حقانیت خود ایجاد می‌شود. استودیوی Ice Code Games با ایده‌ای کاملاً جدید پا به میدان گذاشته است و داستان فردی را برایمان روایت می‌کند که به پیامبر عصر جدید تبدیل می‌شود و باید پیروان زیادی را برای از میان بردن شر و خوی شیطانی میان انسان‌ها جمع‌آوری کند. Re-Legion دقیقاً داستان شکل‌گیری یک مذهب کامل از ابتدا تا انتها در دنیایی دور از حال است و باید شخصیت اصلی را در راه پرپیچ‌وخمش یاری دهید و با استفاده از توانایی‌های موجود، روزبه‌روز به تعداد پیروان اضافه کنید.

Re-Legion جزو بازی‌هایی است که تابه‌حال شبیهش را هیچ کجا ندیده‌اید و باید به سفری اعجاب‌انگیز کنار فردی به نام Elion بروید و به گسترش دینی جدید در سطح شهر کمک کنید. چالش‌های فوق‌العاده زیادی پیش روی شماست و باید ازلحاظ اقتصادی این گروه را اداره کنید و افراد نا باور را به پیروانی حقیقی تبدیل کنید. هر چه افراد بیشتری را گرد خود آورید، توانایی بیشتری کسب خواهید کرد و حتی با خواندن دعا، می‌توان ایمان افراد را افزایش داد و باقدرت کسب‌شده به جنگ شر رفت. بی‌ایمان‌ها دست از سر شما برنمی‌دارند و با هر چه که دارند، در طلب کله سر شما هستند و باید ارتشی عظیم گرد هم آورید و از باور خودتان دفاع کنید.

آینده تیر و تار است و بشریت به‌جایی رسیده است که تنها امیدش، ظهور یک پیامبر نوید داده‌شده و نجات یافتن است. این شما هستید که از دل شهری تاریک برمی‌خیزید و با بهره از استراتژی‌های ممکن، دنیا را از شر شیطان و نیروهای تاریکی نجات خواهید داد. جنگ‌ها به‌صورت قبیله‌ای پیش می‌روند و می‌توانید کنترل گروه‌های مختلفی را به دست بگیرید و آن‌ها را علیه دشمن بشورانید. این قدرت جذب شماست که برتری را در آخر مشخص می‌کند. قدرت لازم برای ادامه بازی با جذب مردم عادی کسب می‌شود و همچنین از قدرت پول نیز نباید صرف‌نظر کرد که تمام حیات گروه شما به آن وابسته است.

Re-Legion علاوه بر حالت داستانی، بخش مولتی پلیر جالبی نیز دارد و به شما اجازه می‌دهد تا در مقابل گروهی مشابه خود بجنگید و نشان دهید که برتری شما بیشتر است. گروه خود را بسازید و برای دفاع در مقابل دشمن، سربازان باورپذیر خوبی تربیت کنید و در آخر نیز نشان دهید که پیامبر واقعی شما هستید. Re-Legion با ایده طوفانی خود ساعت‌ها شمارا سرگرم خود خواهد کرد. این تجربه تکرار نشدنی را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: i3-4150 (or AMD equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 760 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX® 11.0 compatible
Additional Notes: Game requires Microsoft Foundation

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i5-4690K (or AMD equivalent)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1050 Ti 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX® 11.0 compatible
Additional Notes: Game requires Microsoft Foundation

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Follow Elion’s journey from a lone prophet to the most powerful advocate for religion in the city. Introducing a new alternative to the usual economic and resource management used in RTS games, Re-Legion allows players to convert ordinary non-believing citizens into loyal followers. Initiated cultists then expand the cult’s possibilities by obtaining CryptoCredits to enable upgrades, by praying to increase their faith and gain special abilities, hack buildings and ad-boards to expand and control territories, and convert other citizens or fight enemy units and non-believers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.