دانلود بازی Onirike برای PC
دانلود بازی Onirike برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Onirike برای PC

پارسی گیم 9 تیر 1400 2 دیدگاه
7,611 بازدید

دانلود بازی Onirike برای کامپیوتر

رؤیاها دنیای وسیعی از زندگی ما انسان‌ها هستند. رؤیا توسط خواسته‌های ذهن ما از همان زمانی که متولد می‌شویم شکل می‌گیرد و بسیاری از آن‌ها تا زمانی که به واقعیت تبدیل نشوند، در ما باقی خواهد ماند؛ اما رؤیاهایی که هرگز به واقعیت نپیوستند چه سرنوشتی خواهند داشت؟ بازی Onirike از استودیو DevilishGames عنوانی در سبک پلتفرمر و سه‌بعدی بوده که ما را وارد دنیای سورئال خواب و رؤیا می‌کند.

شما در این بازی نقش شخصیتی به اسم Prieto را دارید که موجودی عجیب بوده و از طبیعت خودش خبر ندارد. او این قابلیت منحصربه‌فرد را داشته که می‌تواند نامرئی شود و وارد دنیای مرموزی شده تا در آن ماجراهای مهیج و گاه خطرناک را دنبال کند. دنیای وسیع بازی حالتی جهان باز داشته و مسیر داستانی آن هم غیرخطی است که آزادی عمل زیادی در روند پیشروی بازیکن به او می‌دهد.

ازلحاظ ظاهری، دنیای بازی دقیقه مشابه با دنیای خواب و رؤیای ما طراحی‌شده و سبک و سیاقی سورئال دارد. در کنار این ویژگی‌های ظاهری، موسیقی و صداگذاری Onirike نیز تجربه این بازی را به سطح دیگری می‌برد تا به‌خوبی در دنیای سورئالش غرق شوید و از آن لذت ببرید. مکانیک‌های گیم پلی نیز به گشت‌وگذار در دنیای وسیع بازی، مخفی‌کاری و پنهان شدن از دید دشمنان و جمع‌آوری آیتم‌های کلیدی با زاویه دوربین سوم شخص، خلاصه می‌شود. قابلیت نامرئی شدن Prieto از عناصر اصلی مخفی‌کاری در بازی به‌حساب می‌آید.

Onirike تجربه دنیایی وسیع و رؤیائی که مملو از ماجراهای مختلف است را به شما هدیه می‌دهد. اگر می‌خواهید یک عنوان متفاوت سوم شخص در سبک پلتفرمر را تجربه کنید، به‌هیچ‌عنوان این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌های علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Little Nightmares 2 و Inside را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Onirike با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

An adventure with 100 different endingsDreams are fed by our own desires. They dwell within us since we are born and this is what we call them until they become real. But… have you ever wondered what happens to dreams that never come true?
Onirike is an original 3D adventure, puzzle and platformer video game which takes place in an intricate open world, designed with a non-linear narrative and presented with a peculiar audio-visual aesthetic.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آتنا

    مهمان

    سلام. من این بازی رو نصب کردم ولی موقع اجرا میگه که باید یه برنامه ای رو از ماکروسافت استور نصب کنم ولی ماکروسافت من باز نمیشه و ارور میده. تمام برنامه هایی که توی قسمت راهنما نوشتید رو هم نصب کردم. دیگه نمیدونم چه برنامه ای رو باید نصب کنم.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آتنا

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید