XboxOneS
یحیی رحیمی

طراح اصلی کنسول Xbox One به کمپانی اینتل پیوست

یحیی رحیمی 25 خرداد 1398 بدون دیدگاه
520 بازدید

اگر از دید یک گیمر به صنعت بازی های ویدیویی نگاه کنیم، اسم های توسعه دهندگان و افرادی که سخت افزارهای بازی را می سازند، اهمیت خاصی ندارند و کسی به آن‌ها دقت نمی کند و حتی اگر دقت کنند نیز زود فراموش می شود. اما این مساله برای ما مهم نیست و باید بگوییم که چهره ای مطرح در کمپانی مایکروسافت، این شرکت را ترک کرده است و به کمپانی اینتل پیوسته است.

طراح اصلی کنسول های Xbox One، Xbox One X و همچنین پروژه جدید Xbox Scarlett به نام John Sell جدیدا کمپانی مایکروسافت را به منظور کار در غول فناوری اینتل ترک کرده است. این خبر زمانی بالا گرفت که Sell صفحه LinkedIn خود را تغییر داد و به جای کارمند مایکروسافت، عنوان اینتل را جایگزین کرده بود. بعد از آن بود که خود اینتل نیز یک کنفرانس خبری برپا کرد و ورود او را جشن گرفت.

John Sell به مدت 14 سال در مایکروسافت مشغول به کار بوده است و دو نسل از کنسول های Xbox را طراحی کرده است و تاثیر فوق العاده زیادی روی بخش Xbox داشته است. جالب است بدانید که او قبلا نیز در کمپانی های اپل و همچنین 3DO کار کرده است و این تغییر شغل نیز چیز عجیبی برای او نیست. مشخص نیست که اینتل با به خدمت گرفتن او، به دنبال چه پروژه ای است و قطعا در آینده ای نزدیک، خبرهای بیشتری را دریافت خواهیم کرد.

کمپانی اینتل، مدتی پیش نیز Manisha Pandya را که یک کارمند برجسته در کمپانی اپل بود را به خدمت گرفت و به صورت جدی شاهد حرکات عجیبی توسط اینتل هستیم. اینکه چرا استعدادهای برجسته دیگر کمپانی ها به سمت اینتل کشیده می شوند، یک سوال بزرگ است و امیدواریم شاهد یک پروژه جدید توسط این کمپانی آمریکایی باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.