Phil-Spencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر آرزو داشت سونی در نمایشگاه E3 2019 شرکت کند

یحیی رحیمی 24 خرداد 1398 بدون دیدگاه
634 بازدید

نمایشگاه E3 2019 نیز به پایان رسید و این کنفرانس نیز به یک خاطره دیگر تبدیل شد. همین پارسال بود که از حضور سونی در این نمایشگاه و معرفی بازی The Last of Us Part 2 برایتان گفتیم و واقعا هیجان زده بودیم. امسال با عدم حضور سونی در این نمایشگاه، افت محسوسی را شاهد بودیم و بسیاری باور دارند که آنچنان که باید نبود و انتظار خبرهای بزرگ تر و بهتری داشتند.

سونی همیشه کنفرانس پر محتوایی ارایه می کرد و امسال به دلایلی مانند بازریابی و دیر بودن معرفی بازی ها در E3، در این رویداد شرکت نکرد. به همین دلیل یک خلا در کنفرانس حس می شد و همه در مورد سونی حرف می زدند. اما جالب است که بدانید این تنها مردم عادی نیستند که نسبت به این تصمیم سونی واکنش نشان داده اند و بلکه رئیس Xbox ، فیل اسپنسر نیز از ناراحتی خود در مورد نبود سونی در کنفرانس امسال گفته است.

اسپنسر در مصاحبه ای جدید اعتراف کرده است که کنفرانس بدون حضور سونی چیزی کم داشته است و از این لحاظ ضربه دیده است. او گفته است که:

E3 بدون حضور آن‌ها، به اندازه همیشه خوب نیست Phil Spencer

البته که جمله او بسیار ساده است اما هنوز جالب است که چنین حرف هایی را چندین سال پیش نمی شنیدیم و هیچ گاه مایکروسافت به رقیب همیشگی اش اعتنایی نمی کرد. جالب است که امسال سونی و مایکروسافت قراردادی در زمینه فضای ابری امضا کرده اند و همکاری نزدیکی را شروع کرده اند. از سوی دیگر هر چه کمپانی های کمتری در E3 شرکت کننده، آن حس و حال از بین می رود و ممکن است کم کم این رویداد نیز به حاشیه رود.

از سوی دیگر ورود به رویدادهای دیجیتالی مانند Nintendo Direct، EA Play و Sony State of Play نیز دلیل بزرگی برای کم رنگ شدن E3 بوده است و دیگر کمپانی ها لازم به اجرای یک برنامه فیزیکی نیستند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.