cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

CD Projekt RED با انتشار دو اسکرین شات Cyberpunk 2077 از E3 2019 خداحافظی کرد

یحیی رحیمی 24 خرداد 1398 4 دیدگاه
837 بازدید

استودیو CD Projekt RED حضور خوبی در نمایشگاه E3 2019 داشت و همه قطعا اعلام تاریخ عرضه بازی توسط کیانو ریوز را به یاد داریم و آن جمله جالب که یکی از طرفداران به او گفت. تیم توسعه بازی دیروز این کنفرانس را به طور کامل ترک کرد اما قبل از آن دو اسکرین شات دیدنی از بازی Cyberpunk 2077 را در اختیارمان قرار دادند و ما را خوشحال کردند.

بازی Cyberpunk 2077 قطعا یکی از بزرگ ترین های چند سال اخیر است و توسعه دهندگان با دیدی بلند پروازانه در مورد آن صحبت می کنند. خود بازی نیز فوق العاده به نظر می رسد و البته این دو اسکرین شات جدید نیز همین طور هستند. اولین تصویر یک مرد را نشان می دهد که جلوی تعداد زیادی از کامپیوترها نشسته است و خب کت قشنگی نیز به تن دارد که آدم دلش می خواهد یکی از آن‌ها داشته باشد!

Cyberpunk-2077

دومین تصویر اما یک آدم گنده را نشان می دهد که به نطر در حال رفتن برای انجام ماموریتی خطرناک و خشن است. استودیو CD Projekt RED جزئیاتی از این اسکرین شات ها را منتشر نکرده است و خب می توانیم فرض کنیم که قطعا این دو شخصیت را در بازی نهایی خواهیم دید و احتمالا جزوی از داستان اصلی خواهند بود.

تیم توسعه بازی همچنین یک دموی 50 دقیقه ای از Cyberpunk 2077 را پشت درهای بسته به یک سری افراد مشخص نشان داده است و البته پارسال نیز همین کار را کردند و در آخر این ویدیو را در مراسم Gamescom به عموم نیز نشان دادند. به نظر می رسد امسال نیز همین اتفاق بیفتد. شخصا از دیدن دموی جدیدی از بازی هیجان زده خواهم شد.

Cyberpunk-2077

قرار است که بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و همچنین رایانه های شخصی عرضه شوند. می توانید دو تصویر منتشر شده را ببینید و نظر خود را به ما بگویید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    مسترهویج

    مهمان

    اول the witcher حالا cyberpunk 2077.از کمپانی سی دی پرجکت رد بعید نیست یه بازی فوق العاده بده بیرون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مریم

    مهمان

    خیلی برام سواله این بازی به این کیفیت چجوری میخواد روی کنسول های این نسل اجرا بشه

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به مریم

      نویسنده

      با کیفیت بالایی که توسعه دهندگان میگن، قطعا روی نسل بعدی

    • Avatar

      سینا در پاسخ به مریم

      مهمان

      اول اینکه قرار نیست با این کیفیت بازی کنی، این برای E3 ساخته شده، دوم اینکه هنوز نسل هشتم تمام نشده، نسل بازی‌ها ارتباطی با نسل کنسول سونی و مایکروسافت نداره، اصولا همه بازی‌ها در یک نسل شبیه هم هستند، درنتیجه انتظار جهش خاصی در گرافیک نداشته باشید، اینها همش تبلیغاته و اگر سیستم شما بازی‌های امسال را خوب اجرا میکند Cyberpunk هم با تنظیمات پایین تا متوسط اجرا خواهد شد.