Gears-5-Key-Art
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Gears 5 در کنفرانس E3 مایکروسافت اعلام شد

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 بدون دیدگاه
522 بازدید

مایکروسافت و استودیو The Coalition با عرضه بازی Gears of War 4 در سال 2016 برگ جدیدی از تاریخ این سری بازی را بنا نهادند. آن زمان توسعه بازی Gears 5 شروع شد و مدت هاست که شایعاتی در مورد این بازی دریافت می کنیم و بالاخره تاریخ عرضه این بازی در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت اعلام شد و این پاییز می توانید آن را تجربه کنید.

در طول کنفرانس دیشب مایکروسافت از تریلر جدید بازی خبردار شدیم و می توانید تریلر را در زیر مشاهده کنید. شخصیت Kait Diaz به نظر نقطه اهمیت بازی است و به همین دلیل می توان او و شخصیت های کنار دستش را در تریلر دید. علاوه بر تریلر Gears 5، تاریخ عرضه آن نیز اعلام شد و قرار است که روز 10 سپتامبر 2019، قادر به دریافت آن روی PC و کنسول Xbox One باشیم.

مدیر استودیو The Coalition نیز تایید کرده است که بازی برای اعضای سرویس Xbox Game Pass چهار روز زودتر از این موعد منتشر خواهد شد و آن‌ها برگ برنده خوبی در دست دارند. علاوه بر تاریخ انتشار و همچنین تریلر جدید، از حالت جدیدی در بخش مولتی پلیر Gears 5 به نام Versus Mode نیز آگاه شدیم. مود جدید بازی به نام Escape نیز معرفی شد و همچنین اعلام شد که شخصیت های بازی Terminator: Dark Fate نیز قرار است در این بازی حضور داشته باشند.

بسته شخصیت های ترمیناتور نیز تنها در دسترس افرادی خواهد بود که یا Gears 5 را پیش خرید کنند یا اینکه آن را از طریق Xbox Game Pass بازی کنند. به طور کل خبرهای خوبی را برای طرفدران بازی Gears 5 دریافت کردیم و شب خوبی را در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت داشتیم.
قرار است که Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر یا 19 شهریور برای کنسول Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.