Overwatch-Havana
یحیی رحیمی

مدیر کمپانی بلیزارد: ممکن است بازی های دیگری در دنیای Overwatch ساخته شود

یحیی رحیمی 12 خرداد 1398 بدون دیدگاه
645 بازدید

کمپانی بلیزارد برای PC گیمرها بسیار خاطره انگیز است و تقریبا تمام کودکی ما را درگیر خود کرده است. این شرکت چند سال پیش به سمت تولید یک شوتر جالب به نام Overwatch رفت و توانست موفقیت های زیادی چه در زمینه eSports و چه در زمینه تعداد بازیکنان عادی کسب کند. اخیرا مدیر این کمپانی به نام J. Allen Brack به مصاحبه نشسته است و در مورد آینده این کمپانی و بازی صحبت کرده است.

می دانیم که بلیزارد بازی های دیگری تحت توسعه قرار دارد و مشخص نیست که چه زمانی اصلا معرفی خواهند شد اما قطعا پروژه هایی وجود دارند. مدیر کمپانی در مورد این بازی ها گفته است و احتمال اینکه نسبتی با IP های موفق موجود داشته باشند را رد نکرده است و به نظر می رسد که یک IP جدید را پیرامون بازی Overwatch شاهد باشیم و جالب است که بلیزارد قبلا نیز اشاره هایی به چنین بازی کرده بود.

Allen همچنین در مورد فلسفه ای که بلیزارد در مورد بازی هایش اتخاذ می کند صحبت کرده است و به خصوص Overwatch را در این مورد نام برده است. این بازی در سال 2016 روانه شده است و به نظر می رسد که یک IP جدید از دل این فرانچایز در حال بیرون آمدن باشد. او در این مورد گفت:

ما فکر می کنیم که بازی های مختلفی می توانند تحت اسم یک IP وجود داشته باشند. برای نمونه در مورد Overwatch فکر می کنم و به نظرم این IP فوق العاده گسترده است و همچنین بسیار فشرده و درهم است. تجربه امروز این بازی تنها یک بخش بسیار کوچک از چیزی است که این IP می توند باشد.
من باور دارم که این فرانچایزها می توانند بازی های مختلفی داشته باشند و همچنین تجربه های مختلفی. 18 سال فاصله بین معرفی Daiblo که آخرین IP بلیزارد است با زمان عرضه Overwatch وجود دارد. این زمان فوق العاده زیادی برای عدم خلق یک فرانچایز است. ما می خواهیم بازی های بیشتری را زیر نظر فرانچایزهایمان داشته باشیم و همچنین در مورد فرانچایزهای جدید نیز فکر می کنیم.

کنفرانس BlizzCon این کمپانی نزدیک است و ممکن است خبرهایی در مورد بازی های بلیزارد بشنویم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.