دانلود بازی Killallzombies برای PC,دانلود بازی Killallzombies برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Killallzombies, دانلود بازی زامبی
دانلود بازی Killallzombies برای PC,دانلود بازی Killallzombies برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Killallzombies, دانلود بازی زامبی پارسی گیم

دانلود بازی Killallzombies برای PC

پارسی گیم 22 شهریور 1395 بدون دیدگاه
10,531 بازدید

دانلود بازی Killallzombies برای کامپیوتر

Killallzombies عنوانی ماجراجويي با سبك تعقیب و گریز است که برای پلتفرم‌های رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی عرضه‌شده است. در بازی شما در شهری هستید که توسط زامبی‌ها تصرف‌شده و باید سعی کنید خود را از دست آن‌ها نجات دهید. این زامبی‌ها که در رده‌ها و سطح‌های مختلف هستند ازهرجهت به شما حمله می‌کنند و شما باید همه آن‌ها را بکشید تازنده بمانید. برای زنده ماندن از دست زامبی‌ها شما باید حواستان را خوب جمع کنید. همیشه درحرکت باشید و اصلاً دست از شلیک کردن برندارید.

در Killallzombies سه فاکتور اصلی وجود دارد که میتوان به خون، خشاب و سطح اشاره کرد. شما باید بدانید که درحال حاضر در چه سطحی هستید و قرار است در چه سطحی توسط هیولاهای بازی موردحمله قرار بگیرید. خشاب شما بی‌پایان است ولی چند ثانیه طول می‌کشد تا ریلود شود پس وقتی در مواقع خطر هستید، درست نشانه بگیرید و شلیک کنید تاکمی از زامبی‌های اطرافتان کم شود. خون شما با خورده شدن توسط زامبی‌ها کم می‌شود و باید از آن‌ها فرار کنید، ولی در بازی آیتم‌هایی هست که به شما کمک می‌کند، خونتان پر شود و به همین زودی‌ها نمیرید. به‌جز آیتم‌های خون آیتم کمکی دیگری نیز روی زمین هستند برای مثال ماشین‌هایی که روی زمین با شلیک منفجر می‌شوند، آدمک‌هایی که به‌جای شما به آن‌ها حمله می‌شود و بشکه‌های رادیواکتیوی که زامبی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ولی همه آیتم‌ها به نفع شما نیست چرخنده‌های مرگباری که وسط صفحه ظاهر می‌شوند و با برخورد با آن‌ها مستقیم می‌میرید. Boss ها و زامبی‌های بازی هم به نسبت سطح شما پیشرفت می‌کنند و قوی‌تر می‌شوند. Boss هایی که شما در سطح‌های پایین با آن‌ها مبارزه می‌کنید در سطح‌های بالاتر به زامبی‌هایی عادی تبدیل می‌شوند که به‌صورت دسته‌ای به شما حمله می‌کنند ولی نگران نباشید با افزایش سطح اسلحه‌های شما هم ارتقا پیدا می‌کند و سریع‌تر و قوی‌تر می‌شود. مسلسلی که در اوایل بازی دارید در مرحله‌های بالاتر به اسباب‌بازی تبدیل می‌شود و همین‌طور اسلحه‌ها پیشرفت می‌کنند.

موسیقی بازی خیلی به چشم نمی‌آید ولی موسیقی متن بازی با سرعت‌بالا پخش می‌شود که به هیجان بازی اضافه می‌کند و شما را وادار به فرار از دست زامبی‌ها می‌کند و البته صدای خود زامبی‌ها و گلوله که صدای اصلی بازی را تشکیل می‌دهد به‌صورت فوق‌العاده‌ای کارشده و حس مبارزه واقعی در یک میدان جنگ را به شما می‌دهد.

در آخر اگر می‌خواهید از یک بازی سرتاسر زدوخورد و خونين که حجم پایین، کیفت و صدای عالی دارد لذت ببرید و حوصله زیادی برای کشتن و فرار دارید ما این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم .

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/8/10 64-Bit Only
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Fast graphics (nVidia 480GTX or faster)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 800 MB available space
Sound Card: DX9-compatible sound card
Additional Notes: Twitch account needed for the streaming interactions gameplay

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP/Vista/7/8/10 64-Bit Only
Processor: 2.2 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Fast graphics (nVidia 480GTX or faster)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 800 MB available space
Sound Card: DX9-compatible sound card
Additional Notes: Twitch account needed for the streaming interactions gameplay

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.