Call-of-Duty-mobile-Nuketown-real
یحیی رحیمی

جزئیات کامل Call of Duty: Mobile مشخص شد: مودها و نقشه های بازی

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
875 بازدید

مدتی پیش بود که نسخه موبایل سری بازی Call of Duty به نام Call of Duty: Mobile معرفی شد و این بازی به منظور جامعه زیاد بازیکنان روی موبایل و همچنین عقب نیفتادن از رقبایی مانند Fortnite و PUBG ساخته شد. حالا به تازگی جزئیات جدیدی از آن منتشر شده است و Activision اطلاعات کاملی از این بازی را با ما به اشتراک گذاشته است و مطمئنا برای طرفداران Call of Duty هیجان انگیز خواهد بود.

ابتدا باید بگوییم که توسعه دهنده قول انتشار 5 نقشه مختلف را هنگام عرضه بازی داده است و مانند نسخه PC نیز، این نقشه های از نسخه های Black Ops و Modern Warfare انتخاب شده شده اند. در حال حاضر مپ های Crossfire، Crash و Killhouse از بازی Call of Duty: Modern Warfare 1 برداشته شده اند و همچنین از بازی Black Ops 1 نیز شاهد نقشه Firing Range و از Black Ops 2 نیز Standoff.

همچنین اسکرین شات هایی از نقشه Nuketown نیز دیده می شود و مشخص نیست که این مپ در نسخه بتای Call of Duty: Mobile حاضر باشد یا نه. Activision همچنین جزئیاتی از مودهای مختلف بازی نیز به اشتراک گذاشته است. حالت های Team Deathmatch، Free For All، Hardpoint، Domination و Frontline در این نسخه از ندای وظیفه وجود خواهند داشت. همچنین تعدادی از شخصیت ها نیز در بازی حاضر خواهند بود و البته در حالت Advanced Mode نیز می توانید کنترل بیشتری روی صفحه و همچنین سلاح های بازی داشته باشید.

برای نمونه می توانید یک مود ایجاد کنید که همه باید به وسیله شات گان به شکم شلیک کنند و دیگر نقاط حساب نمی شوند. دیگر مود مخصوص بازی نیز Simple Mode است که با استفاده از آن به صورت خودکار قادر به شلیک خواهید بود و برای آن‌هایی که زیاد به صفحات لمسی آشنایی ندارند، بسیار مناسب خواهد بود.

قرار است که این تابستان بازی Call of Duty: Mobile برای سیستم عامل های iOS و Android عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.