Metro-Exodus
یحیی رحیمی

جزئیات بسته های الحاقی مختلف Metro Exodus اعلام شد

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
905 بازدید

Metro Exodus اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد و توانست طرفداران خود را راضی نگه دارد. حالا استدیو Deep Silver امروز از بسته های الحاقی این بازی صحبت کرده است و جزئیاتی را در مورد دو فصل پیش روی آن در اختیار ما گذاشته است.

قرار است که دو بسته الحاقی به عنوان بخشی از Expansion Pass برای بازی Metro Exodus عرضه شوند. این دو DLC تمرکز زیادی روی شخصیت های دیگری به جز آتریوم دارد. اولین بسته الحاقی نیز The Two Colonels نام دارد و قرار است که در تابستان سال جاری عرضه شود و داستان کلنل خلبنیکف را روایت کند. او به همراه پسرش در راه بازگشت به خانه شان و شهر نوسیبریک است.

داستان بعد از یک سال از دیدگاه کلنل میلر روایت می شود و محیط های جدیدی و همچنین سلاح های تازه ای را مانند شعله پرتاب کن را اضافه می کند. دومین بسته الحاقی نیز Sam’s Story یا داستان سم نام دارد و ما را به اوایل سال 2020 منتقل می کند. این DLC داستان یک افسر نیروی دریایی ایالات متحده به نام سم را روایت می کند که به دنبال برگشت به خانه و پیدا کردن خانواده اش است. داستان سم در سطح سندباکس و بقا و بر اساس ولادیوستوک روایت می شود.

هر دو این DLC ها به صورت جداگانه برای خرید در دسترس خواهند بود و خبری از انتشار مجانی آن‌ها نیست. این بسته ها تحت عنوان Expansion Pass بازی Metro Exodus عرضه می شوند و برای خرید این نسخه نیز باید 25 دلار پول بپردازید یا اینکه هر کدام از فصل های آن را با قیمت 15 دلار خریداری کنید.
Metro Exodus تغییرات زیادی نسبت به نسخه های پیشین خود داشت و داستان را از آن حالت خطی خود بیرون آورد و جان تازه ای به آن بخشید. هر چه که باشد می توانید این بازی را روی کنسول های PS4، Xbox One و PC دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.