super mario maker 2
یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از Super Mario Maker 2 منتشر شد: تم اصلی و حالت داستانی!

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,067 بازدید

بازی Super Mario Maker 2 مدت هاست که موضوع اصلی برنامه های Nintendo Direct است و با پخش هر کدام از قسمت هایش، حتما خبری در این مورد شنیده ایم. این هفته موفق شدیم که نگاهی عمیق به سیستم بازی و همچنین محتواهای جدید بیندازیم. به طور کلی حالت داستانی به بازی اضافه شده است و همچنین آیتم هایی به منظور بازی کردن به صورت گروه های چهار نفره.

حالت داستانی بازی Super Mario Maker در نوع خودش یک سورپرایز قشنگ است و حدود 100 مرحله برای بازسازی قلعه Peach جلوی شما می گذارد. در قسمت ساخت و طراحی نیز توقف اسکرول و بلوک های Snake و همچنین تم های جدیدی مانند جنگل، بیابان و برف اضافه شده اند. این تم ها همراه صداهای پشت زمینه واقعی هستند.

اگر این تغییرات برای شما کافی نیست، می توانید به فکر تم های ماه و شب نیز باشید. حالت بیابانی دارای بادهای بسیار قوی است و برای نمونه ممکن است بعضی از آیتم های داخل بازی یک باره به هیولا تبدیل شوند. موسیقی های جدیدی نیز به Super Mario Maker 2 اضافه شده است و تمام آن‌ها توسط آهنگ سازی سری بازی Mario به نام Koji Kondo ساخته شده اند.

در مورد حالت مولتی پلیر و چند نفره نیز باید بگوییم که شخصیت های Luigi، Toad و Toadette برای شرکت در مسابقات آماده هستند. می توانید همراه یکدیگر علیه یک باس بجنگید و حتی همراه یکدیگر برای پایان دادن به یک کورس رقابت کنید.

قرار است که Super Mario Maker 2 در تاریخ 28 ژوئن برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود. اگر علاقه مند به دانلود و آپلود کورس های مختلف بازی هستید(کل بازی در همین خلاصه می شود) آن موقع لازم است که اشتراک Nintendo Switch Online را داشته باشید. همچنین باندل بازی به همراه اشتراک 12 ماهه سرویس آنلاین نینتندو با قیمت 70 دلار در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.