Wolfenstein-Youngblood
یحیی رحیمی

Wolfenstein: Youngblood شباهت های زیادی به Dishonored دارد

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
681 بازدید

بازی Wolfenstein: Youngblood همین چند وقت پیش معرفی شد و به نظر تفاوت بسیاری با نسخه های New Order و The New Colossus داشته باشد. این بازی تحت توسعه توسط دو استدیوی Machine Games و Arkane Studios است و این استدیو را نیز با بازی های Dishonored و Prey می شناسند.

در جدیدترین نسخه مجله PlayStation، نویسندگان آن موفق به تجربه این بازی شده اند و انها نیز تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشته اند. خود بازی دارای کمپین داستانی به صورت Co-Op است و از زمانی که در کنفرانس E3 سال پیش معرفی شد، تا به حال اطلاعات زیادی از آن دریافت نکرده ایم. شخصیت های اصلی این بازی دو دختر به نام های Jessica و Sophia هستند و تفاوت های زیادی نیز نسبت به سری Wolfenstein پیدا کرده است.

تولید کننده بازی گفتگویی با مجله PlayStation داشته است و در مورد Wolfenstein: Youngblood گفته است:

من فکر می کنم که بازیکنان شباهت های زیادی را بین بازی های Dishonored و Wolfenstein: Youngblood پیدا کنند. بازی تجربه متفاوتی دارد اما این به نفع خود بازی است و به خصوص زمانی که می خواهید یک شیوه جدید در مبارزه و طراحی سناریو و مراحل را پیدا کنید.

تولید کننده اصلی MachineGames نیز گفته است که آن‌ها در حال ساخت یک گیم پلی بسیار گسترده هستند و همین طور در مورد طول بازی نیز صحبت کرده است. به نظر می رسد که خط داستانی اصلی بازی همانند نسخه های قبلی است اما اگر بخواهید تمام زیر و بم بازی را بگردید، لازم است زمان بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی کنار بگذارید و البته بازی های جهان باز همگی به این شکل هستند.

در این میان صحبت هایی در مورد Arkane Studios نیز شد و توسعه دهندگان از کار با این استدیو بسیار رضایت دارند. Jennings در این مورد گفته است که از آن‌ها درس های زیادی گرفته است و آن‌ها تجربه فوق العاده ای دارند و این همکاری می تواند فوق العاده باشد.

انتظار می رود که Wolfenstein: Youngblood این ژوئیه میلادی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شود. جالب است که اگر فردی یک نسخه از بازی را خریداری کند، می تواند بخش Co-Op آن را با فردی که بازی را خریداری نکرده است پیش ببرد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.