Skell-Technology
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت مخفیانه خبر از معرفی یک Ghost Recon جدید داد

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
858 بازدید

هر چه به کنفرانس E3 نزدیک می شویم. پابلیشرهای بزرگ شروع به بیان کلیاتی از بازی های معرفی نشده خود می کنند. یوبی‌سافت کنفرانس پارسال را با معرفی بازی های Assassin’s Creed Odyssey و The Division 2 به پایان برد و به نظر می رسد امسال نیز برنامه های خوبی برای E3 2019 داشته باشد.

امروز یک وب سایت متعلق به یوبی‌سافت به نام Skell Technology از خبر مهمی رونمایی کرد. با ورود به وب سایت آن‌ها که البته زیر مجموعه ای از وب سایت اصلی خود یوبی‌سافت است، صفحه ای را می توان مشاهده کرد که خبر از مراسمی به نام SkellCom در روز نهم مه میلادی و ساعت 11 و نیم صبح به وقت محلی می دهد. اگر چنین چیزی در کار باشد، تاریخ آن قطعا همین خواهد بود.

قبلا بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نیز به همین صورت معرفی شده بود و در نتیجه با موضوعی الکی روبه رو نیستیم. با کلیک روی عبارت در باره ما، می توانیم ویدیویی را مشاهده کنیم. این ویدیو در مورد اقدامات Skell Technology است و البته چیزی دستگیر ما نمی کند.

تا به حال چیز خاصی را شاهد نبوده ایم اما داستان جایی جالب می شود که فهمیدیم، این کمپانی در توسعه بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands دست داشته است و باید دید که این معرفی واقعا ربطی به این بازی دارد یا اینکه چیز دیگری را شاهد هستیم.

اوایل این هفته بود که یوبی‌سافت از آپدیت جدیدی به نام Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands: Operation Oracle خبر داد و این آپدیت، شخصیت جدیدی را که توسط بازیگر سریال The Punisher بازی شده است را اضافه کرد. این آپدیت در حال حاضر روی هر سه پلتفرم محبوب در دسترس است و می توانید آن را به رایگان دانلود کنید.

فعلا مشخص نیست که چه بازی در این مراسم معرفی خواهد شد اما شواهد اشاره به Ghost Recon جدید دارند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.