Black-Ops-4-Buried
یحیی رحیمی

Call of Duty: Black Ops 4 Spectre Rising Edition روی فروشگاه PlayStation مشاهده شد

یحیی رحیمی 11 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,906 بازدید

دیروز بود که شاهد انتشار ویدیوی فصل جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 بودیم. فصل چهارم بازی، Spectre Rising نام دارد و محتوای فوق العاده زیادی را چه به صورت پولی و چه به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده است. مدتی است که در مورد این آپدیت خبر داریم و این چیز جدیدی نیست اما به تازگی یک نسخه جدید از این بازی به نام Call of Duty: Black Ops 4 Spectre Rising Edition روی فروشگاه PlayStation مشاهده شده است که برای همه بحث برانگیز شده است.

نسخه Spectre Rising که در فروشگاه PlayStation قرار گرفته است، به جای نسخه استاندارد بازی است و به این معنی که اگر می خواهید این بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کنید، باید این نسخه جدید را بخرید. البته این نسخه دارای ویژگی های خاصی است و برای نمونه، Operation Starter Pack نیز همراه بازی خواهد بود و می توانید آیتم های دیجیتالی مختلفی مانند لباس و … را دریافت کنید.

علاوه بر اینها، Call of Duty: Black Ops 4 Spectre Rising Edition همین الان در دسترس خرید روی فروشگاه پلی استیشن است. به طور معمول این بازی 60 دلار قیمت دارد اما تا روز سه شنبه آینده، می توان به قیمت 39 دلار آن را خریداری کرد و البته برای دریافت این تخفیف نیز باید عضو سرویس PlayStation Plus باشید.

فصل جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 شروع شده است و شاهد بازگشت یکی از شخصیت های محبوب این سری به نام Spectre هستیم. همان طور که می دانید، تریلر فصل چهارم نیز منتشر شده است و می توانید آن را در همین صفحه مشاهده کنید. Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر روی پلتفرم های PS4، Xbox One و ویندوز در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.