star-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

کریس اَولون:کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order ایده‌هایی فوق‌العاده برای بازی دارد

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
537 بازدید

استدیو Respawn Entertainment به تازگی از بازی جدید خود به نام Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کرده است و همان طور که می دانید این بازی تنها دارای بخش داستانی است و قرار است که بازی فوق العاده ای را شاهد باشیم. توسعه دهندگان صحبت های زیادی در مورد این بازی کرده اند و به نظر می رسد که کارگردان آن کار فوق العاده ای انجام داده باشد.

به تازگی Chris Avellone که وظیفه نویسندگی این بازی را برعهده داشته است در مصاحبه ای از تجربه کار با Respawn حرف زده است و البته تنها از استدیو تعریف کرده است. او تشکر بزرگی از کارگردان بازی به نام Stig Asumssen کرده است و جالب است بدانید او قبلا کارگردان بازی بزرگی به نام God of War 3 بوده است! Chris گفته است که او بینش عمیقی در مورد این بازی دارد و به خوبی ایده های خود را به تیم کاری اش منتقل می کند.

او همچنین از نویسنده اصلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تعریف کرده است و او قبلا نیز در پروژه های دیگری مانند Mafia 3 شرکت داشته است:

کار کردن با Rspawn بسیار خوب بود. کارگردان بازی به نام Stig Asmussen که روی God of War 3 کار کرده است و البته من هیچ وقت او را ملاقات نکرده ام اما او بینش عمیقی نسبت به بازی دارد و به راحتی می توان آن را منتقل کند. او مسیر بسیار خوبی را برای این پروژه هموار کرده است و البته با نویسنده اصلی بازی نیز آشنا هستم. Aaron Contreas یکی از کلیدی ترین توسعه دهندگان Mafia 3 بود و همیشه دوست داشتم که با او کار کنم. این شانس خوبی برای من بود و کار کردن با این افراد فوق العاده است.

حرف های او تماما تشکر و تعریف است و به نظر می رسد که روند توسعه Star Wars Jedi: Fallen Order به خوبی پیش رود. همچنین هیچ فشاری روی تیم توسعه نیست که بازی را دقیقا شبیه جنگ ستارگان بسازند و در نتیجه آزادی عمل نیز در اختیار آن‌هاست. قرار است که روز 15 نوامبر شاهد عرضه این بازی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.